.

.

.
.

.

.

اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه کار با وب سایت های افزایش درامد از میکرو ولت فاست پی



روش اجرا این پکیج :

دوستان عزیزم فقط در صورتی که به این روش پکیج رو انجام بدید میتونید درامد بیشتری رو بدست بیارید  روشی که هرروز خودم انجام میدم رو اینجا به شما آموزش میدم.

اولین کار:   قبل از هر اقدامی این صفحه رو در کامپیو تر یا گوشی خودتون بوک مارک کنید تا به راحتی به 12 ارز پکیج افزایش درامد دست رسی داشته باشید و با سرعغت بیشتی کلایم کنید.

یک توضیح : بعد از کلیک بروی بنر هر ارز یک صفحه جدید  هاوی وب سایت  مربوط به اون ارز برای شما باز می شه بعد از این که ارز خودتون رو کلایم کردید صفحه ای که باز شده رو ببندید و دوباره به صفحه اصلی ارز ها برگردید یعنی همین صفحه ای که داخلش هستیم اینجوری هم سرعت کار بالا میره هم عزیزانی که اینترنت حجمی دارن حجم کمتری از اینترنتشون مصرف می شه.

دومین کار:  وب سایت ها رو از شماره 1 تا 12 به ترتیب کلایم کنید ارزهایی که کلایم می کنید  در جا به میکرو والت فاست پی انتقال پیدا می کنه. برای کلایم بروی لوگوی هر وب سایت کلیک کنید  صفحه رو جوری تنظیم کردم  که وب سایت مورد نظر در صفحه جدید باز  می شه  همین که از وب سایت ارز ترون رو کلایم کردید  اون صفحه ای که باز شده رو ببینید و دوباره به همین صفحه برگردید و بروی شماره 2 کلیک کنید و همین طور دور بزنید با این استراتژی شما به راحتی به صورت تقریبا نامحدود ارز دیجیتال دریافت می کنید نکته جالب اینه که حتی اگه ارزی رو که قصد جمع اوری کردن اون رو ندارید کلایم کنید به راحتی در میکرو ولت فاست پی میتونید اون ارز رو به ارز دلخواهتون تبدیل کنید .

امید وارم این اموزش به  دردتون موثر باشه موفق  و پرسود باشید ادمین پارس بیت کوین