.

.

.
.

.

.

بخش اول : آموزش ثبت نام در میکرو والت کوین پات ( Coinpot)

درود و وقت به خیر به همه عزیزانی که وبلاگ پارس بیت کوین رو برای فعالیت خودشون انتخاب کردند  به همه شما عزیزان خوش امد میگم. در این جلسه با اموزش ثبت نام در میکرو والت کوین پات  در خدمت شما عزیزان هستم  پس تا پایان اموزش با بنده همراه باشید.

عزیزان اگه تا الان موفق به ثبت نام در میکرو والت کوین پات نشدید بعد از مطالعه اموزش بروی این قسمت کلیک کنید

عزیزان بعد از کلیک بروی  لینک  ثبت نام کوین پات که در بالا موجود هستش تصویر بالا برای شما باز می شه که شما عزیزان برای ثبت نام و ساختن اکانت کوین پات باید بروی گزینه Register  کلیک کنید.

یک توضیح : در موقع ثبت نام فقط و فقط باید با ای پی کشور خودتون ثبت نام کنید و به هیچ عنوان از ابزار تغییر ایپی یا وی پی ان استفاده نکنید زیرا تمامی وب سایت های معرفی شده  روی این مسله حساس هستند و بعد چند روز اکانت شما رو مسدود می کنند.

پس از اینکه بروی گزینه Register  کلیک کردید طبق عکس بالا :

اول : باید از یک ایمیل ادرس معتبر استفاده کنید که به اون دسترسی داشته باشید دلیلش رو در پایین عرض میکنم.

 سوال : چرا باید ایمیل ادرسی که برای ثبت نام استفاده میکنیم معتبر باشه.

جواب : دلیلش اینه که بعد از این که ما در  میکرو والت کوین پات ثبت نام کردیم این وب سایت برای این که مطمن بشه شما از ایمیل یا جیمیلی که واقعا مال خودتون هستش استفاده می کنید یک ایمیل به ادرس ایمیلی که ثبت نام کردید ارسال می کنه و شما برای فعال شده اکانت کوین پاتتون باید بروی لینک فعال سازی کوین پات کلیک کنید تا بتونید بعد از لوگین کردن کسب درامد خودتون رو شروع کنید.

دوم : بعد از وارد کردن ایمیل شما باید برای اکانتتون یک پسورد قوی انتخاب کنید

یک توضیح : دوستان عزیز به یاد داشته باشید شما برای لوگین کردن و ورود به میکرو والت کوین پات به  ایمیل ادرس و یوزر پسوردی که الان دارید وارد می کنید نیاز پیدا خواهید کرد.

سوم : میکرو والت کوین پات از شما میخواد دوباره پسوردتون رو تکرار کنید و باید هر دوباره شبیه هم باشه و الا به شما ارور میده

چهارم : شما باید تست  کپچا ( تست انسان شناسی ) رو حل کنید .

یک توضیح : کپچا در واقع ابزاری برای جلو گیری از تقلب محسوب می شه تا افراد جازه استفاده از رباط رو نداشته باشند این کپچا ها رو در تمام وب سایت های ارز دیجیتال مشاهده خواهید کرد نگران نباشید حل کردن اونا خیللی راحته.

پنجم : بعد از حل کردن کپچا و قرار  مشخص شدن تیک سبز رنگ شما باید  تیک قبول قوانین کوین پات رو بگذارید که بدون گذاشتن این تیک به شما اجازه ثبت نام داده نمی شه 

دومورد از مهمترین قوانین  میکرو والت کوین پات که ما باید اون رو رعایت کنیم تا اکانتمون مسدود نشه.

الف : فقط مجاز به ساختن یک اکانت هستیم و در غیر این صورت تمامی اکانت های ما مسدود می شه.

ب : عدم استفاده از ابزاری که ای پی شما رو تغییر میده مانند فیلتر ش...  و غیره

ششم : بعد از انجام تمام موراد بالا بروی گزینه Register  کللیک می کنیم تا اکانت ما ساخته بشه.

یک توضیح : دوستان عزیز بعد از اتمام ثبت نام میکرو والت کوین پات  یک ایمیل  به ایمیل ادرسی که موقع ثبت نام وارد کردید ارسال میکنه تا مطمن بشه ایمل ثبت نامی متعلق به شما هستش شما برای فعال شدن اکانت کوین پات خودتون باید به ایمیل ادرستون بردید و بروی لینک فعال سازی کلیک کنید و بعد از این کار شما به راحتی می تونید وارد اکانتتون بشید.

بعد از اتمام ثبت نام و فعال سازی اکانت کوین پات خودتون  برای ورود به  اکانتتون طبق عکس بالا 

اول : ایمیل ادرسی که هنگام ثبت نام وارد کردید رو مجددا  در جای خالی وارد کنید

دوم : پسوردی که موقع ثبت نام انتخاب کردید رو وارد کنید

یک توضیح : عزیزان همیشه از یک پسورد قوی  استفاده کنید پسوردی که شامل تعدادی اعداد و همچنین حروف باشه تا امنیت اکانتتون بالتر بره  و به هیچ عنوان جز خودتون نباید کسی دیگه از پسوردتون باخبر باشه.

سوم : کپچا رو حل کنید تا تیک سبز رنگ نمایان بشه

چهارم : و در اخر بروی گزینه Sign in  کلیک کنید تا وارد اکانت کوین پات تون بشید و کسب درامد خودتون رو شروع کنید.

یک توضیح : همان طور که در قسمت  معرفی برای شما عزیزان تو ضیح دادم  ایمیل ادرسی که موقع ثبت نام وارد میکنید باید با ایمیل ادرسی که در هفت وب سایتی کوین پات از اونا پشتیبانی میکنه یکی باشه والا هیچ ارزی به کیف پول کوین پات انتقال پیدا نمیکنه.

یک توضیح : درواقع هر کدوم از این هفت وب سایت همون طور که قبلا گفتیم یک قسمت بخصوصی رو برای نگهداری ارز  در کیف پول کوین پات دارن که بعد از کلایم کردن شما در هر قسمت ارز مربوطه به قسمت مورد نظر در  میکرو والت کوین پات انتقال پیدا میکنه.

 دوستان عزیز ثبت نام شما با موفقیت انجام شد و وارد اکانت خودتون شدید حالا نوبت اینه که در هفت وب سایت وابسته به کوین پات نیز ثبت نام کنید و اگه تا الان موفق به ثبت نام در این هفت وب سایت نشدید بروی این قسمت کلیک کنید.

ممنونم از همراهی شما خوبان بنده نها یت تلاشم رو میکنم  تا با تجربیاتی که در این 5 سال به دست اوردم بتونم  ان شا الله بستری برای کسب درامد رایگان از اینترنت برای شما فراهم کنم امید وارم بتونم در بالا بردن درامد شما موثر واقع بشم.