.

.

.
.

.

.

به بزرگ ترین ماراتن جمع اوری ارزدیجیتال خوش امدید

درود به همه شما عزیزان ادمین پارس بیت کوین هستم بیشتر از 5 سال می شه که در اوقات فراغت وقتم ررو صررف  جمع اوری رایگان ارز دیجیتال کردم  ای کارو رایگان شروع کردم بخاطر این که خیلی ها  سرمایه ای برای کسب درامد از اینترنت ندارند  4 سال از تاسیس پارس بیت کوین می گذره. علاقه شدیدی به این نوع جمع اوری دارم و فکر نمی کنم از نظر صبر و تحمل این ریزه ریزه جمع کردن کسی با من برابری کنه چون واقعا این کار صبر و تحمل می خواد. حتی با همین  قطره قطره جمع کردن فرصت های زیاد میلیارد شدن سر راه من قرار گرفت که به دلیل نابود کردن ارزهایی که چند سال جمع اوری کرده بودم نتونستم از این فرصت های طلایی استفاده کنم و این رو خواست خدا میدونم اما این بار با شروع این ماراتن برای بار دوم هم خودم میخوام دوباره به اون فرصت های طلایی برسم و هم شما عزیزانی که پا به پای من در این ماراتن من رو همراهی می کنید  و جمع اوری خودتون رو شروع می کنید  رو به درامد بسیار قابل توجه ای برسونم

 دوستان عزیز بنده به عنوان راهنما و لیدر این ماراتن سعی می کنم  بهترین وب سایت ها و بهترین ترفند ها رو بر اساس تجربه ای که دارم در اختیار شما قرار بدم و تظمین 100 در 100 میکنم در پایان ماراتن جمع اوری عزیزانی که بنده رو همراهی کنند به درامد بسیار بالایی دست پیدا خواهند کرد دوستان دقت کنید !!! من هیچ وقت به شما قول کوتاه مدت نمیدم  خواهر و برادر عزیزم این کار صبر و تحمل میخواد اگه میخوای در مدت یک هفته یا یک ماه به درامد میلیونی برسی ازت خواهش می کنم این وب سایت رو ترک کن و به فکر کسب درامد از یه روش دیگه باش به جرات می گم عزیزان از هر 100 نفر 10 نفر میتونن تحمل اهسته بودن این جمع اوری رو داشته باشن و بنده یکی از اون 10 نفر هستم امید وارم شماهم از اون دسته 10 نفر باشید که صبر میکنید و با جمع اوری خودتون در بلند مدت به یک میلیونر در خانواد ه خودتون تبدیل مییشن.

در باره فعالیت گذشته خودم در پارس بیت کوین!

یادمه اوایل سال 2014 بود که با این نوع کسب درامد اشنا شدم اما متاسفانه بعد از 1 ماه کارو رها کردم چون دنبال سود کوتاه مدت بودم مثل 90 در صد شما عزیزان اما از سال 2018 یعنی 4 سال بعد دوباره با قدرت تمام این کارو شروع کردم دلیلشم این بود که همیشه وست داشتم به صورت رایگان از اینترنت کسب درامد داشته باشم. من شروع به جمع اوری قطره ای کردم متاسفانه به دلیل این که هیچ تجربه ای نداشتم بیشتر وب سایت هایی که من در اونا فعالیت داشتم اسکم بودن و ارزی که جمع اوری میکردم رو بهم پرداخت نمیکردند.

یک  اتفاق بد  !

6 ماه بعد از شروع فعالیتم یعنی از شهریور سال 2018 تا یک سال قبل متاسفانه به صورت خیلی شدیدی بنده به بازی های قمار وب سایت های ارز دیجیتال اعتیاد پیدا کردم و هرچی ارز از این راه  جمع می کردم در این بازی ها از دست می دادم بنده بالغ بر 15000 دوج کوین و چیزی حدود 4 میلیون ساتوشی در این بازی ها از دست دادم که همه اونا رو از این طریق با روش های خودم جمع اوری کرده بودم.

یک هشدار : دوستان عزیز به هیچ عنوان سمت این بازیها نرید که به سرنوشت بنده دچار می شید و جز افسوس هیچی برای شما باقی نمی مونه  تمام اتفاق هایی که برای من رقم خورد واقعی هستند .

  دوستان عزیزی که دارید سرگذشت کسی که در این راه پیرشده مطالعه می کنیدخواهش می کنم به عکس زیر توجه کنید !

دقیقا این موقع بود که من داشتم دوج کوین جمع اوری می کردم و در بازی های قمار وب سایت ها هرچی جمع میکردم رو میباختم و نابود میکردم.شاید شما وقتی بیاید شروع کنید پیش خودتون بگید مگه دیونه هستم بشینم 30 تو من 30 تومن جمع کنم این اشتباهیه که 90 در صد از شما عزیزانی که وارد پارس بیت کوین میشید میکنید چون در کوتاه مدت محاسبه می کنید  و  بعد از اون کا رو رها می کنید و ادامه نمیدید دقیقا من این اشتباه رو سال 2014 انجام دادم و بعد یک ماه کارو رها کردم . بله در کوتاه مدت این کار وقت تلف کردنه و مسخره هستش اما به نظر شما در بلند مدت چه طور ؟

عکس زیر همه شمارو شوکه می کنه همون دوج کوین اما 3 سال بعد

بله دوستان !!! الان نظرتون چیه؟؟؟ هنوزم میگید 30 تومن 30 تومن جمع کردن دیونگیه؟؟؟ حالا اگه شما می دونستید 3 سال دیگه اون 30 تومن می شه 12000  تومن چی؟؟؟ بازم رها می کردید این کارو؟؟؟

من تونستم تو این چند سال با روزی تقریبا 4 ساعت 15000 دوج کوین  و بیشتر ارزای دیگه روجمع اوری کنم یعنی اگه اونا رو داخل اون بازی ها از دست نمیدادم  یا اصلا بازی نمی کردم الان بدون پرداخت حتی یک ریال 180.000.000 پول  داشتم عزیزان اینه که بنده میگم رو این جمع اوری در کوتاه مدت حساب نکنید .من تمام این اتفاقات رو مشاهده کردم تمام این افزایش قیماتو رو نه فقط دوج کوین بلکه تمام ارز ها اما متاسفانه نتونستم اونطور که باید و شاید از این فرصت استثنایی که هر چند سال یه بار اتفاق می افته استفاده کنم ایا باید الان افسوس بخورم  دوستان عزیز یا شما باید افسوس بخورید که چرا سال 2018 وارد این کار نشدید؟؟

حرکت از نو


این ماراتن یه فرصت دیگه برای من و شما عزیزانی که قصد دارید بنده رو همراهی کنید هستش تا دوباره  گذشته رو تکرار کنیم بر اساس تجربه ای که دارم  قیقا کمتر از 3 یا 4 سال دیگه همین اتفاق تکرار می شه بنده این بارارز دیجی بایت رو انتخاب کردم و به عنوان رهبر این ماراتن کارو شروع کردم و تمام تجربیاتم رو در این قسمت به شما عزیزان منتقل کردم شروع کردن یا نکردن شما به خودتون بستگی داره این راه اخرش به موفقیت ختم می شه فقط صبوری میخواد و نظم و جمع اوری روزانه و ذخیره کردن تمام شواهد بالا واقعی بود و دوست ندارم برای بار دوم افسوس بخورم بنده این جمع اوری رو شروع کردم و از امروز میخوام به صورت زنده به شما نشون بدم که با صبر و نظم و جمع اوری روزانه به راحتی می شه درامد بالایی رو بدست اورد چون این دانش هنوز جدیده.

 برای شروع بروی بنر های زیر کلیک کنید



نظرات 6 + ارسال نظر
علی یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 06:40

سلام من میخوام ماراتن رو شروع کنم فقط موندم از اون ۸ ارز که واقعا همشون عالی هستند کدوم رو انتخاب کنم سوال دوم این که ارز کاردانو هم ارز خوبیه چرا اونو پیشنهاد ندادید ؟

سلام به شما علی اقا گل خیلی خوشحالم که میخواید ماراتن رو پا به پای بنده و دوستان شروع کنید در باره انتخاب ارز باید بگم اولویت رو بروی ارزهایی بزارید که قیمتش کمتره نسبت به بقیه تا مقدار بیشتری جمع اوری کنید و اگه چند وقته دیگه قیمت اون ارز رفت بالا سود بیشتری بکنید اگر چه ارز هایی مثل اتریوم و بیت کوینم بد نیستن بنده دیجی بایت رو انتخاب کردم ترون هم بخاطر این که میشه تو کیف پول تراست ولت استیک کرد عالیه چون استیکش باعث می شه به شما ترون بده از بین اون 8 ارز فقط ترون اینجوریه.
درمورد سوال دومت بنده اساس رو بر کیف پول فاست پی گرفتم که این ارزا رو پشتیبانی میکنه و وب سایت هایی که کاردانو رایگان به ما بدن خیلی زیاد و نیستن اگه باشنم خیلی اعتبار ندارن و این باعث می شه شما نتونید راحت هروز جمع اوری کنید.
علی جان ممنون بایت نظرت خیلی خوشحال شدم

ناهید سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 00:56

من خیلی علاقه دارم از اینترنت درامد داشته باشم حتی اگه کند باشه. من مطمنم این ارزایی که شما معرفی کردی اینده داره ولی با ورم نمیشه از این طریق بشه ارز دیجیتال بدست اورد

من و تمام دوستانی که به این روش دارن ارز دیجیتال جمع اوری میکنند فقط به خاطر این که در اینده قیمتش صد ها برابر الان میشه اتفاقی که دو سال پیش افتاد.
اما در جواب دوم شما واقعا نده داره حرفتون یعنی این همه ادم اینجا بیخودی دارن وقتشون رو تلف میکنند ؟؟ شما یه نگاهی به گزارشات مارتن جمع اوری بندازید همه این ارزا وارد کیف پول اصلی میشه این یعنی این ارز دیگه مال شماست بنده به این دلیل که دوستانی مثل شما شکشون برطرف بشه این ماراتن رو برای همه هفتگی دارم ادامه میدم. و تا ارز دیجیتال و این روش جمع اوئری هتش این ماراتن و این وب سایت هم هستش . نگران نباشید و شروع کنید مدارک حتی برداشت ویدیویی همه گواه واقعی بودن این نوع کسب درامده
دیگه حرفی ندارم برقرار باشید

ساسان جمعه 18 تیر 1400 ساعت 16:04

سلام خسته نباشید ادمین عزیز بیشتر از دوساله وب شما رو دنبال می کنم. من پابه پای شما ماراتن جمع اوری رو دنبال میکنم ارز ترون. رو برای هولد کردن انتخاب کردم امید وارم این ارز ذر اینده چند صد برابر بشه پکیج کسب درامد از ترون خیلی بهم کمک کرده ممنونم از شما

درود ساسان عزیز
این نظر شما به من انرژی میده تا بیشتر تلاش کنم واقعا دلگرمم میکنید . ماراتن جمع اوری بهترین روشه برای نظم در جمع اوری و افزایش جمع اوری.
بنده روزانه تمام وب سایت هایی رو که در سایت قررار دادم چک می کنم تا الان بدون هیچ مشکلی پرداختی داشتند از طریق گزارشات ماراتن جمع اوری وب سایت میتونید این جریان رو دنبال کنید
ساسان جان امید وارم همیشه پرسود باشی

Farzad.M سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 08:48

سلام.تو صفحه پیشنیازهای ماراتن جمع آوری که میرم نوشته ( این مطلب توسط نویسنده اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید)
چیکار کنم؟

سلام الان به صورت عمومیه و رمز برداشته شده.موفق باشی فرزاد عزیز

Farzad.M دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 18:14

سلام.وقت بخیر.من میخوام تو این ماراتن با قدرت و صبر و حوصله شرکت کنم.لطفا راهنمایی کنین از کجا و چطوری استارت بزنم.ممنون

درود فرزاد عزیزم
داداش گلم بدون تعارف صادقانه میگم بخدا این نوع جمع اوری خیلی صبر میخواد خیلی خیلی خیلی اگه صبر نداشته باشی رها میکنی حدود 4 ماهه میخوام مارات رو شروع کنم ولی موندم از چه ارزی استارت بزنم بلا خره لایت کوین رو انتخاب کردم. برای شروع ماراتن اول از هم پیشنیاز های ماراتن رو بدقت بخون چند تا وب سایت خوبه که میتونی به راحتی پا به پای من ادامه بدی و جمع اوری کنی. فقط صبر و حوصله و جمع اوری. اینم بگم پیام تو به من انرژی میده داداش عزیزم ماراتن رو شروع کردیم امید وارم با هم شاهد بالا رفتن درامدمون باشیم.
اول از همه از پیش نیاز های ماراتن شروع کن. برات ارزوی موفقیت میکنم.

Fereshteh.68 پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 21:20

سلام و خسته نباشید،تنها سایتی که من همیشه پیکیری میکنم سایت شماست،واقعا ممنونم بخاطر اطلاع رسانی و توضیحات خوبتون،من که واقعا علاقه مند شدم به شروع ماراتن،مشکلی. داشتم اینجا ازتون میپرسم.موفق باشید

درود به شما. نظر لطفتونه
متاسفانه افراد تازه وارد هیچ اطلاعاتی از مطالب بالا ندارند و وقتی وارد میشن و شروع میکنند به جمع اوری چون نمیدونند در اینده چه اتفاقی میفته کارو رها میکنن. هر سوال یا مشکلی داشتید دررابطه با این ماراتن عنوان کنید به شما جواب میدم. امید وام با شروع این ماراتن به بالا ترین سود ممکن برسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد