.

.

.
.

.

.

توضیحات بزرگ ترین ماراتن جمع اوری

بنده ادمین پارس بیت کوین با 5 سال تجربه در  جمع اوری رایگان رمز ارز از وب سایت های ارز دیجیتال اعلام می کنم این ماراتن و این نوع روش جمع اوری بهترین  روش برای جمع اوری بیشتر ارزهای دیجیتال هستش بدلیل  مشکل در اجرای ماراتن چند بار مجبور شدم این ماراتن رو کنسل کنم امروز نمونه نهایی رو  به شما عزیزان تقدیم می کنم امید وارم با اجرای قدم به قدم این ماراتن پا به پای بنده به بالا ترین سود ممکن برسید دوستان به یاد داشته باشید حتما ماراتن جمع اوری رو به شیوه اموزشی بنده اجرا کنید والا این ماراتن هیچ تاثیری در بالا بردن درامد شما نخواهد داشت در صورتی که به کارایی این  استراتژی جمع اوری شک دارید  بروی قسمت گزارش ماراتن جمع اوری کلیک کنید.

   در باره دوره های ماراتن   

 دوستان ماراتن جمع اوری  به صورت دوره ای هستش که هر دوره شامل 90 روز می شه که به صورت شمارش معکوس در صفحه اصلی وب سایت مشخصه و بعد از پایان  شمارش معکوس دوره به پایان می رسه و دوره جدید شروع میشه.

   مراحل مراتن جمع اوری برای هر دوره   
 هر دوره از ماراتن جمع اوری شامل 3 مرحله می شه و هر مرحله 4 هفته هستش و در پایان هر مرحله تمام جمع اوری های میکرو والت فاست به به ارز منتخب تبدیل و  مقدار موجودی اون  مرحله ثبت میشه. مرحله سوم  که مرحله پایانی هستش شامل برداشت و تبدیل تمام موجودی همه وب سایت ها می شه و این کار یک هفته قبل از پایان  هر دوره ماراتن جمع اوری اتفاق می فته.
    استخر جمع اوری   
استخر جمع اوری ما شامل جمع اوری از دوره اول تا کنون هستش که  بسته به نوع ارز در کیف پول کوینومی و یا تراست ولت هولد می شه. موجودی استخر با جمع اوری های ما هر دوره افزایش پیدا میکنه و  بعد از اتمام 90 روز موجودی جدید اپدیت میشه و موجودی قبلی مانند موجودی  مراحل جمع اوری ثبت و ارشیو می شه.
جمع اوری ها و برداشتی های واقعی و مستند

بنده بدون هیچ کم و کاستی   از تمام وب سایت هایی که معرفی کردم برداشت های خودم رو سعی میکنم   به طور منظم هر جمعه    قرار بدم تا شما  پیشرفت رو ببینید و ثابت کنم واقعا وب سایت هایی که معرفی کردم اسکم نیستند و پرداختی دارند و همچنین می شه از این وب سایت ها در بلند مدت درامد نسبتا خوبی بدون پرداخت حتی یک ریال بدست اورد کاری که 4 ساله دارم تجربه می کنم و خیلی ها از این نوع کسب درامد بی خبرند و یا بخاطر انتظارات کوتاه مدتشون اونو قبول ندارن.

بعد از جمع اوری روزانه مهمترین قسمت در ماراتن جمع اوری  اسناد برداشتی از وب سایت ها هستش که به محض پرداخت در دوره مورد نظر خودش در قسمت گزارشات جمع اوری قرار میدم و با ارائه اسکرین شات واقعی از برداشت های خودم به شما عزیزان نشون میدم واقعا وب سایت هایی که معرفی کردم پرداختی دارند.

  در رابطه با نحوه گزارش جمع اوری   

دوستان عزیز گزارش جمع اوری ماراتن به صورت  هفتگی  روزهای جمعه ه هفته  اپدیت می شه گزارشات جمع اوری  جدیدقرار داده می شه    این کار باعث می شه همه ما یه مانیتورینگ کاملی از همه وب سایت ها و پرداختی داشتنشون  داشته باشیم  و اگه خدایی نکرده اسکم شد به موقع به شما اطلاع رسانی بکنم  تا زحمت بقیه به حدر نره  بنده این مانیتورینگ رو چندین ساله روزانه دارم انجام میدم اما تا بحال ثبت نکرده بودم دلیل این مانیتورینگ اینه که در قبال وب سایت هایی که معرفی کردم احساس مسولیت میکنم 


و در پایان  باید بگم
ماهیت این نوع جمع اوری به این شکله که در نگاه اول بی ارزش و بی فایده به نظر میاد خصوصا برای عزیزانی که تازه دارن این نوع جمع اوری رایگان رو شروع می کنند اما با جمع اوری روزانه و تمرکز بروی چند وب سایت در بلند مدت به نتایج بسیار خیره کننده ای خواهند رسید اما این محصول بعد از چندین ماه جمع اوری به بار می نشینه و ثمر میده و چون بیشتر باز دید کنندگان می خوان راه صد ساله رو یک شبه برن کارو رها می کنن.
 این ماراتن باز تاب  این موفقیت و کسب درامد رایگان در بلند مدته و هدف بنده از ایجاد این ماراتن روحیه دادن به شما عزیزان و این که خواستن توانستنه و اگه شروع کنید و ادامه بدید با همین ریزه ریزه جمع کردن هم میشه به درامد بالایی رسید و بنده اونو به صورت کاملا واقعی و مستند در این  ماراتن برای اولین بار در تمام وب سایت ها و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت دارند به نمایش میزارم و اعلام می کنم دوستان برای هزارمین بار این کار نیزا به صبر و تحمل داره شما یه شبه  با این جمع اوری به هیچ جایی نمیرسی. پس گول وعده و وعید های وب سایت های دیگه که این واقعیت رو از شما مخفی کردن رو نخور این کار نیاز به زمان داره تا  به شما سود بده.
در پایان  دوستا عزیزی که این نوع کسب درامد رو باور ندارید  بنده از شما خواهش میکنم این قسمت رو در مرور گرتون بوک مارک کنید و چند ماهی یک بار این ماراتن رو چک کنید تا بهتون ثابت بشه هیچ دروغی در کار نیست تنها دلیل موفقیت  زمان هستش و گذشت زمان و فعالیت مستمر روزانه باعث می شه ریزه ریزه جمع بشه.
 و اما اون دسته از دوستانی که واقعا دوست دارند از اینترنت کسب درامد داشته باشند اما روشش  رو نمیدونن  و یا سرمایه کافی ندارند و یا ب هر دلیلی نمیخوان سرمایه گذاری کنند بنده با اغوشی باز از همه شما عزیزان استقبال میکنم و شمارو به شروع این ماراتن در پنجمین سال حضورم در این نوع جمع اوری  دعوت می کنم تا باهمدیگه به این موفقیت دست پیدا کنیم در کل حتی اگه تنهایی هم که شده بنده این مارات رو تا اخر ادامه میدم تا ثابت کنم   واقعا میشه به این روش به درامد بالایی رسید.
ارادت مند شما ادمین پارس بیت کوین