.

.

.
.

.

.

بخش سوم : توضیحات قسمت Dashboards در میکرو والت کوین پات ( Coinpot )


نمایی از صفحه اصلی کوین پات بعد از ثبت نام و ورد به میکرو واللت کوین پات

سلام و عرض ادب به شما عزیزان در این جللسه قصد دارم قسمت داشبورد وب سایت کوین پات رو به شما عزیزان معرفی کنم بعد از اتمام ثبت نام و لوگین کردن در میکرو والت کوین پات  شش ارز دیجیتال رو مشاهده می کنید و چون هنوز فعالیتی انجام نداده ید تمام ارقام مربوط به هر ارز دیججیتال 0 هستش و شما با کلایم کردن در هفت وب سایت وابسته به کوین پات میتونید  جمع اوری خودتون رو شروع کنید

 قسمت داشبورد میکرو والت کوین پات

News

 اولین گزینه ای که در قسمت داشبورد قرار داره گزینه News است که مربوط به اخبار  کیف پول و هر اپدیتی که انجام بشه دراین قسمت اطلاع رسانی می شه  و جنبه کسب درامد نداره.

LOTTERY

گزینه دوم مربوط به قسمت Lottery می شه  که در واقع یک نوع بازی بخت از مایی هستش که کاربران سایت با خرید بلیط بخت ازمایی در این مسابقه شرکت می کنند قیمت هر بلیط یک توکن هستش  با توجه به تعداد  بلیط خریداری شده 5 نفر برنده می شن که نفر اول بیشترین توکن رو دریافت می کنه . بنده این قسمت رو به شما عزیزان توصیه نمی کنم چون واقعا بر اساس بخت و اقبال هست و شما باید توکن های زیادی رو برای شرکت در مسابقه پرداخت کنید و هیچ اعتباری به برنده شدن شما در مسابقه نیست.

MULTIPLIER

گزینه سوم که در قسمت داشبورد مشاهده می کنید بازی Multiplier که یک نوع بازی قمار گونه و کاملا مبتنی بر بخت و اقبال رو شامل می شه  که بازم به عزیزانی که تازه شروع به کسب درامد کردند این بازی رو توصیه نمی کنم البته می شه به گونه ای منطقی فعالیت کرد   اما اونقدر  وسوسه کننده هستش که اگه واردش بشید و به اون عادت کنید باعث باخت جبران ناپذیر برای شما می شه بنده این قسمت رو معرفی کردم اگر چه واقعا از ریسک بالایی برخوردار هست.

یک توضیح: دوستان عزیز اگه واقعا قصد دارید کسب درامد خوبی رو از وب سایت های اموزشی ما بدست بیارید به چنین بازی هایی که فقط بخت و اقباله که میتونه پیروزی یا شکست شما رو تعیین کنه و شما هیچ کنترلی روی اون ندارید دوری کنید. مدیران این وب سایت ها به عمد این بازی رو در سایت قرار دادند تا میزان درامد کاربران رو کاهش بدن . بنده نمیگم هیچ پیروزی  وجود نداره امکان داره به طر شانسی برنده بشیم اما ولی میزان باخت ما بیشتر از میزان برنده شدن ماست.

پیشنهاد میکنم : مقاله  ماجرا جویی طمع برای بیشتر کردن موجودی در نهایت شکستی تلخ  را مطالعه بفرمایید.

CHALLENGES

چلنج یا چالش یکی دیگه از قسمت های میکرو والت کوین پات هستش که تقریبا از مارس سال گذشته به کیف پول اضافه شده  که به راحتی میشه توکن های زیادی رو بدست اورد  به این شکل که ما با فعالیت هایی که به طور روزانه  و یا ماهیانه و یا تمام دوره در میکرو والت کوین پات انجام میدیم به همون میزان بر اساس پارامتر هایی که وب سایت در نظر گرفته به ما پاداش که به صورت ستاره هست تعلق میگیره درواقع  تلاش از ما و پاداش از وب سایت کوین پات.

پیشنهاد میکنم : مقاله ترفند کلایم منظم و بدون تبلیغات مزاحم از سایت های هفت گانه کوین پات را مطالعه بفرمایید.

VIP REWARD

قسمت Vip Rewards  که به مقدار توکن های ما بستگی داره و بر اساس مقدار توکن های جمع اوری شده ما به ما امتیاز میده و  پنج لول رو شامل میشه  لول اول استاندارد لول دوم برنزه لول سوم سیلور لول چهارم گلد و لول پنجم دایموند.که بر اساس لول های ما هر 24 ساعت به ما  مقداری توکن پاداش میده.

STATESTICS

این قسمت  شامل تمام فعالیت هایی میشه که کاربران در 24 ساعت شبانه روزی در میکرو والت انجام میدن و هدفش  دادن اطلاعات به کاربران  هست و جنبه کسب درامد نداره به همین دلیل بنده به این مقدار بسنده میکنم و نیازی به توضیحات بیشتری نیست.

Coinpot Tokens

توکن های  میکرو والت کوین پات درواقع ارز دیجیتال اختصاصی این وب سایت هست که مهم ترین نقش رو در این میکرو والت بازی می کنه  و خیلی از کار ها رو فقط می شه با توکن انجام داد که با سایر ارز های دیجیتال نمیشه انجام داد.راه های زیادی برای بدست اوردن توکن  در میکرو والت کوین پات هست که بنده همه این روش ها رو به صورت دقیق براتون توضیح دادم.

ارز های پشتیبانی شده کوین پات

در قسمت قبل گفتیم که  میکرو والت کوین پات از پنج ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و این  ارز ها رو ما می تونیم در این کیف پول  از طریق کلایم کردن جمع اوری و در میکرو والت نگهداری کنیم 

 ارز دیجیتال Bitcoin core

 عزیزان با ارزش ترین ارز درمیان سایر ارز های دیجیتال بیت کوین هستش که در میکرو والت کوین پات به اون Bitcoin core  گفته می شه که ما می تونیم  برای جمع اوری بیت کوین از طریق سه وب سایت Bitfun- Moon bitcoin - BunousBitcoin  اقدام به جمع اوری بیت کوین در میکرو والت کوین پات کنیم.

پیشنهاد میکنم :مقاله  همه چیز در باره بیت کوین  را مطالعه بفرمایید.

پیشنهادمیکنم :مقاله  توضیحات و اموزش کامل وب سایت  Bitfun یکی از وب سایت های هفت گانه پشتیبانی شده توسط میکرو والت کوین پات را مطالعه بفرمایید.

پیشنهاد میکنم :مقاله توضیحات و اموزش کامل وب سایت  Moon Bitcoin یکی از وب سایت های هفت گانه پشتیبانی شده توسط میکرو والت کوین پات  را مطالعه بفرمایید.

پیشنهاد میکنم : مقاله توضیحات و اموزش کامل وب سایت  BounsBitcoin یکی از وب سایت های هفت گانه پشتیبانی شده توسط میکرو والت کوین پات  را مطالعه بفرمایید.

ارز دیجیتال Bitcoin Core