.

.

.
.

.

.

بخش دوم : معرفی وب سایت ( میکرو والت) کوین پات ( Coinpot )

درود به همه شما دوست داران کسب درامد از ارزدیجیتال امید وارم هر جا هستید سالم و سلامت باشید در این جلسه قصد دارم وب سایت  COINPOT که یک کیف پول کوچکه رو به طور کامل برای شما معرفی کنم امید وارم بتونید بالا ترین درامد رو از این وب سایت داشته باشید.

 همان طور که در امار جمع اوری مشاهده می کنید بنده در بین سایر سایت های کسب درامد بالا ترین درامد رو از این  وب سایت دارم و بعد از مطالعه این بخش شما هم می تونید به راحتی چنین درامدی رو داشته باشید. این کیف پول فعالیت خودش رو از سال 2016 شروع کرد و تا این لحظه پرداختی منظمی رو داشته.

شما عزیزان بعد از تکمیل  ثبت نام  و ورود به وب سایت با تصویر بالا روبرو خواهید شد که داشبورد وب سایت کوین پات هستش  که مطمنا برای شما تمام اعداد و ارقام به صورت صفر نمایش داده میشه و باید هم همین طور باشه چون شما تازه شروع به فعالیت و کسب درامد کردید و در ادامه با خوندن همه اموزش ها به راحتی میتونید  بصورت کاملا رایگان درامد نسبتا خوبی رو  داشته باشید

شما در تصویر بالا 6 نوع ارز دیجیتال رو مشاهده می کنید که این کیف پول اونا رو پشتیبانی میکنه کار با این کیف پول بسیار راحته فقط نیازه که اموزش ها رو مطالعه کنید که به ساده ترین شکل ممکن برای شما عزیزان فراهم شده.

سوال : حالا چرا به این وب سایت میکرو والت میگن ؟

دلیل این که ما بهش می گیم میکرو والت اینه که این وب سایت هفت وب سایت رو پشتیبانی میکنه در پایین  می تونید وب سایت های وابسته به coinpot رو مشاهده کنید. که  توضیحات مختصری در باره اونا بیان میکنم و مطالعه اموزش مفصل این هفت وب سایت رو به خودتون واگذار میکنم.دوستان عزیز ما گفتیم وب سایت های وابسته به کوین پات این یعنی بدون این میکرو والت این وب سایت ها معنی و مفهومی ندارن و نمیشه از اونا کسب درامد کرد و کوین پات هم به این وب سایت ها وابسته هستش و بدون این هفت وب سایت نمیشه  ارز دیجیتالی رو به این کیف پول انتقال داد و در واقع این 7 وب سایت ارز های دیجیتال این کیف پول رو تامین میکنن که ما با کلایم کردن در این هفت وب سایت مقداری ارز دیجیتال رو به صورت اتوماتیک به این میکرو والت انتقال میدیم و اونجا جمع می شه تا  به حد نصاب برداشت برسه و  به این دلیل ما بهش میگیم میکرو والت یا کیف پول کوچک.

جمع اوری دوج کوین به وسیله کلایم زدن در وب سایت Moon dogecoin

 محل جمع اوری  دوج کوین  در میکرو والت کوین پات

اولین وب سایت وابسته به میکرو والت کوین پات Moon dogecoin  هستش که ما بعد از کلایم زدن در این وب سایت ارز دیجیتال Dogecoin رو به کیف پول کوین پات منتقل می شه در واقع  مون دوج کوین به ما دوج کوین  می ده که یک نوع ارز دیجیتال محبوب هستش و در  تصویر دوم  قسمت دوج کوین میکرو والت کوین پات رو مشاهده می کنید  که بعد از کلایم زدن دوج کوین های ما  در اینجا جمع اوری  می شن .

جمع اوری لایت کوین به وسیله کلایم زدن در وب سایت Moon litecoin

 محل جمع اوری  لایت کوین  در میکرو والت کوین پات

 دومین وب سایت وابسته به میکرو والت کوین پات Moon litecoin  هستش که بعد از این که در  این وب سایت ارز دیجیتال Litecoin  رو به کیف پول کوین پات منتقل می شه مون لایت کوین به ما لایت کوین می ده که ارز پر طرفداری هستش و همچنین در تصویر دوم  قسمت لایت کوین میکرو والت کوین پات رو مشاهده میکنید که بعد از کلایم زدن در این وبسایت لایت کوین های ما به این قسمت منتقل میشه.

جمع اوری دش کوین به وسیله کلایم زدن در وب سایت Moon dash

 محل جمع اوری  دش کوین  در میکرو والت کوین پات

سومین وب سایت وابسته به میکرو والت کوین پات Moon Dash  هستش که بعد از این که در  این وب سایت  کلایم زدیم  ارز دیجیتال Dash coin  رو به کیف پول کوین پات منتقل می شه وب سایت مون دش به ما ارز دش  کوین می ده  و همچنین در تصویر دوم  قسمت دش کوین میکرو والت کوین پات رو مشاهده می کنید که بعد از کلایم زدن در این وب سایت دش کوین های ما به این قسمت منتقل میشه.

جمع اوری بیت کوین کش به وسیله کلایم زدن در وب سایت Mooncash

 محل جمع اوری  بیت کوین کش  در میکرو والت کوین پات

چهارمین ارز دیجیتالی که  میکرو والت کوین پات اون رو پشتیبانی میکنه Bitcoin cash نام داره و ما بعد از این که در وب سایت Moon cash  کلایم زدیم ارز دیجیتال بیت کوین کش به کیف پول کوین پات منتقلل می شه و در  قسمت بیت کوین کش که در عکس دوم مشخص شده جمع اوری می شه تا به حد نصاب برداشت برسه.

جمع اوری بیت کوین به وسیله کلایم زدن در وب سایت Moonbitcoin

جمع اوری بیت کوین به وسیله کلایم زدن در وب سایت Bitfun 

جمع اوری بیت کوین به وسیله کلایم زدن در وب سایت Bonus Bitcoin 

 محل جمع اوری  بیت کوین کش  در میکرو والت کوین پات

پنجمین ارزی که میکرو والت کوین پات اون رو پشتیبانی می کنه به جرات می تونم بگم Bitcoin سلطان ارز های دیجیتال هستش که طرفداران بسیار زیادی داره همون طور که در عکس اول میبنید ما با کلایم کردن در 3 وبسایت Moon bitcoin و Bitfun و Bonus Bitcoin بیت کوین بدست میاریم و بعد از انتقال به میکرو والت کوین پات بیت کوین های جمع اوری شده ما در قسمت Bitcoin core  که نام دیگر بیت کوین هستش جمع اوری می شه تا به حد نصاب برداشت برسه.

 یک توضیح : دوستان عزیز همین لحظه که بنده در حال نگارش این مقاله هستم قیمت هر بیت کوین به دلار 15519  دلار چیزی حدود 420 میلیون تومن هستش و روز به روز داره قیمتش بالا تر میره  و یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا میتونه باشه.

محل جمع اوری  (توکن) ا ارز اختصاصی  میکرو والت کوین پات

ششمین ارز دیجیتال موجوددر میکرو والت کوین پات توکن های کوین پات هستش این ارز ارز اختصاصی خود میکرواللت کوین پات هست و ما وب سایتی برای کلایم کردن و بدست اوردن توکن نداریم و خود وب سایت کوین پات بر اساس فعالیت هایی که انجام میدیم به ما توکن پاداش می ده  .

یک توضیح : هنگامی که ما در وبسایت های هفت گانه کوین پات که در بالا انونارو معرفی کردیم کلایمی بزنیم  میکرو والت کوین پات به ازای هرکلایم  به ما 3 توکن پاداش میده یعنی اگه ما هر هفت وب سایت رو یک دور کامل کلایم بزنیم  21 توکن پاداش می گیریم علاوه بر ارز دیجیتالی که به میکرو والت کوین پات فرستاده می شه . 

در  وب سایت کوین پات  چندین روش برای بدست اوردن توکن وجود داره که در قسمت های مربوطه برای شما عزیزات مفصل توضیح داده شده   اما به صورت خلاصه برای معرفی می شه به بازی مولتی پلیر کوین پات یا بخش لاتاری یا  یا بالا بردن رتبه در قسمت Vip Reward و قسمت بسیار محبوب Callenges  و همچینی Claim زدن در وب سایت های هفت گانه میکرو والت کوین پات اشاره کرد که همه انا رو برای شما عزیزان تو ضیح دادم تا بدون مشکل بتونید بالا ترین درامد رو از این وب سایت پر درامد داشته باشید.