.

.

.
.

.

.

آموزش چگونگی کار با وب سایت های پکیج افزایش درامد



 بعد از ثبت نام در  میکرو والت فاست پی شما باید طبق اموزش زیر لینک هر ارزی که دوست دارید رو در وب سایت مولتی کوین قرار بدید تا ارزی که کلایم میکنید به کیف پول موقت انتقال پیدا کنه و بدون این کار نمیتونید از این وب سایت کسب درامد کنید

بعد از ثبت نام مطابق عکس بالا در صفحه داشبورد بروی گزینه DEPOSIT  کلیک کنید در این قسمت برای هر ارزی یک لینک قرار داره دقیقا مثل شمار کارتی که یه نفر به شما میده که براش پول واریز کنید. و به عنوان مثال شما نمیتونید شماره کارت بانک ملی رو بدید و از طرف بخواید به کارت بانک صادرات شما پول واریز کنه این مثال رو زدم تا دقیقا   متوجه منظور بنده  بشید.

 خوب دوستان بعد از  این که در قسمت داشبورد کیف پول فاست پای روی گزینه DEPOSIT کلیک کردید چنین تصوریر رو مشاهده میکنید در تصویر بالا ما ادرس کیف پول بیت کوین رو به شما نشون دادیم که سایر ارز ها هم دقیق مطابق همین شکل هستش پس از الان به بعد هروقت برای ارزی از ما ادرس  کیف پول موقت خواستن  به این قسمت میاییم و ادرس ارز دلخواهمون رو به  از این قسمت برمیداریم  و در وب سایتی که میخوایم از اون ارز دیجیتال به کیف پول موقت بفرستیم  قرار میدیم که من با تصویر به شما نشون میدم تا بدون مشکل این کارو انجام بدید

در تصویر بالا ما ادرس کیف پول بیت کوین رو در قسمت ارز دیجیتال بیت کوین کپی میکنیم و فقط یک بار این کار لازمه برای کلایم های روز بعد سیو هستش. همون طور که در تصاویر بالا به شما نشون دادم هر ارزی کیف پول مخصوص به خودش رو داره که براتون مثال بانک رو زدم حالا برای کلایم کردن روی گزینه LOGIN    لوگین کلیک می کنیم.

 خوب بعد از کلیک بروی گزینه لوگین ماباید یک کپچا و یک انتی  بوت رو حل کنیم. برای  اون دسته عزیزانی که اولین باره با انتی بوت رو برو می شن باید بگم این کار برای جلو گیری از تقلب هستش که افراد سود جو از رباط استفاده نکنن و  شما بعد از حل کردن انتی بود و کپچا  به ارز دیجیتال مورد نظرتون میرسید  . حل کردن انتی بوت   طبق تصویر بالا 4 حرف انگلیسی رو شامل میشه که  شما باید از چپ به راست به ترتیب هرکدوم  رو انتخاب کنید  انتخاب کنید تا گزینه VERIFY ظاهر بشه برای کپچا هم باید ری کپچا رو حل کنید تا تیک سبز رنگ بخوره فکر نکنمتو این مورد مشکلی داشته باشید اما باز برای عزیزان تازه وارد توضیح دادم.

 یک توضیح :   امکان داره هنگام  کسب درامد از این  نوع وب سایت ها یه دفعه صفحه بپره یا تبلیغی بیاد رو صفعه یا اصلا صفحه مورد نظر  به قول معروف غیب بشه که شما باید حواستون جمع باشه تو مرور گر گزینه برگشت رو بزنید و اگه تب جدید باز شده ببندید اینا در واقع تبلیغ هایی هستند که  صاحب اون وب سایت قرار میده تا از اون کسب درامد کنه که به اون POP UP  میگن مثلا برای باز شدن  1000  تا از این تبلیغات 1 دلار به صاحب سایت پرداخت می شه که در کل  ازار دهنده هستش ولی اگه این تبلیغات نباشه اون سایت هم  دوام نخواهد اورد  چون داره به هزاران کاربر روزانه رایگان ارز دیجیتال می ده.

 بعد از اتمام کار این تصویر برای ما نمایان میشه و به ما میگه ارز مورد نظر شما به کیف پول فاست پای انتقال پیدا کرد. و باید 5 دقیقه صبر کنیم تا دوباره  سایت برای کلایم مجدد اماده بشه . 


یک توضیح : عزیزان برای این که بتونید مداوم کلایم کنید شما باید  تمام پکیج افزایش درامد  ارز دیجیتال رو با هم یکی یکی کلایم کنید و تا وقتی یک دور تموم بشه 5 دقیقه محدودیت شما هم تموم شده و برای دور دوم هیچ مشکلی نخواهید داشت برای این که 8  در مرور گرتون 8 صفحه باز کنید و در هر صفحه یکی از وب سایت ها رو قرار بدید  و نوبتی کلایم کنید این استراتژی هم بروی گوشی موبایل و هم   کامپیوتر قابل اجرا هستش و کمک زیادی به بیشتر شدن درامد شما میکنه.