.

.

.
.

.

.

پکیج افزایش درامد دوج کوین

 

برای استفاده از وب سایت های زیر قبل از هرچیز شما به یک میکرو ولت نیاز دارید  همه وب سایت های زیر ساتوشی هایی که شما کلایم می کنید رو در جا به کیف پول فاست پی انتقال می دهند اگه تا به حال برای خودتون کیف پول فاست پی نساختید بروی این قسمت یا بنر زیر کلیک کنید.

برای اموزش چگونگی کار با وب سایت های زیر بروی این قسمت کلیک کنید

یک توضیح : دوستان عزیز  این پکیج به نحو قابل توجه ای باعث شده درامد روزانه من بیشتر بشه برای همین  همه 8 ارزی که معرفی کردم رو به صورت یک پکیج جدا گانه در اوردم تا  شما عزیزان  بتونید ارزی که برای هولد کردن در کیف پولتون انتخاب کردید بصورت  تقریبا نامحدود کلایم کنید البته بعضی از وب سایت ها محدودیت کلایم  روزانه رو دارن.

روش اجرا این پکیج :

دوستان عزیزم فقط در صورتی که به این روش پکیج رو انجام بدید میتونید درامد بیشتری رو بدست بیارید  روشی که هرروز خودم انجام میدم رو اینجا به شما آموزش میدم.

اولین کار اینه که همین صفحه ای که داخلش هستید رو در کامپیوتر یا گوشی خودتون بوک مارک کنید تا به راحتی  بتونید  به 8 وب سایت  زیردسترسی داشته باشید در واقع   بجای بوک مارک کردن تک تک وب سایت ها این صفحه می شه بوک مارک شما و این کار باعث بالا رفتن سرعت کلایم شما می شه.

دومین کار اینه که  وب سایت ها رو از شماره 1 تا 8 به ترتیب کلایم کنید ارز بیت کوین شما  در جا به میکرو والت فاست پی انتقال پیدا می کنه. برای کلایم بروی لوگوی هر وب سایت کلیک کنید  صفحه رو جوری تنظیم کردم   که وب سایت مورد نظر در صفحه جدید باز  می شه  همین که از وب سایت ارز دوج کوین رو کلایم کردید  اون صفحه ای که باز شده رو ببینید و دوباره به همین صفحه برگردید و بروی شماره 2 کلیک کنید و همین طور دور بزنید با این استراتژی شما به راحتی به صورت تقریبا نامحدود  ارزدوج کوین باید در یافت می کنید.

  ممنون به خاطرحضورتون پر سود باشید