.

.

.
.

.

.

پیش نیاز های بزرگ ترین ماراتن جمع اوری

 درود برای شروع ماراتن جمع اوری پیش نیاز هایی لازمه که در پایین به اونا اشاره میکنم اول از همه شما باید یک کیف پول اصلی برای نگهداری ارز های جمع اوری شده داشته باشید بعد از اون شما باید در وب سایت Faucet pay  ثبت نام کنید چون قبل از انتقال ارز های خودمون به کیف پول اصلی باید اونا رو در کیف پول موقت نگهداری کنیم برای شروع  دور اول مارتن جمع اوری که هدفش رسیدن به یک لایت کوین هستش بنده 4 وب سایت بسیار عالی رو معرفی کردم که خودم هروز از این وب سایت ها کسب درامد دارم در واقع جمع اوری لایت کوین ما از این 4 وب سایت صورت میگیره شما عزیزان برای این که بتونید لایت کوین جمع اوری کنید   باید این 4  وب سایت رو  داشته باشید و جمع اوری همزمان از این 4 وب سایت باعث می شه به مرور زما سرعت جمع اوری  ما بالا بره و به هدفمون برسیم.

در پایین تمام مواردی که در بالا توضیح دادم رو می تونید مشاهده کنید

 پیش نیاز اول 

کیف پول اصلی  Coinomi   ما بتونیم لایت کوین هایی که در وب سایت های معرفی شده بدست میاریم به این کیف پول برای هولد کردن انتقال بدیم اگه هنوز در این کیف پول ثبت نام نکردید بروی بنر زیر کلیک کنید تا کیف پول خودتون رو بسازید و اگه در ساختن کیف پول مشکل دارید از طریق پیج اینستا گرام parsbitcoin.blogsky می تونید اموزش کامل ساختن کیف پول کوینومی رو مشاهده کنید.

یک توضیح :

بعد از ساختن کیف پول حتما حتما یادتون باشه 24 کلمه ریکاوری رو روی یه برگه یادداشت کنید و یه جای خوب نگهداری کنید اگه اون 24 کلمه رو نداشته باشید به راحتی دارایی های شما با یک سهل انگاری از بین خواهد رفت.


پیش نیاز دوم 

کیف پول موقت Faucet pay :   برخی از وب سایت هایی که برای جمع اوری لایت کوین معرفی کردم مثل پکیج کسب درامد لایت کوین ما رو مستقیما به کیف پول موقت فاست پی واریز می کنه و برای برداشت به کیف پول موقت حد نصاب کمتری نیازه برای همین این کیف پول رو هم باید برای ذخیره موقت در این دوره از جمع اوری داشته باشیم اگه تا الان در این کیف پول موقت ثبت نام نکردید بروی  این قسمت  یا بنر زیر کلیک کنید

پیش نیاز سوم 

این قسمت یکی از مهمترین قسمت های جمع اوری ما هستش یعنی معرفی وب سایت هایی که واقعا  درامد خوبی رو برای ما داشته باشه و هم معتبر باشه و هم مارو زود تر به هدفمون برسونه بنده 4 وب سایت بسیار عالی رو به شما عزیزان معرفی می کنم که خودم به صورت مستمر از همه این وب سایت ها به صورت روزانه کسب درامد دارم. فعالیت همزمان در این 4 وب سایت باعث می شه به راحتی به هدفی که در این ماراتن  تعیین کردیم برسیم.

وب سایت منتخب اول

پکیج بالا یکی از بهترین پکیج هایی هستش که  به شما عزیزان معرفی کردم این پکیج می تونه تاثیر زیادی در موفقیت ما در این ماراتن جمع اوری داشته باشه این پکیج رو شدیدا به ششما عزیزان پیشنهاد میکنم  بعد از ثبت نام در هر وب سایت حتما اونا رو وب سایت ها رو در مرور گرتون بوک مارک کنید تا یه نظم خاصی به جمع اوری خودتون بدید.

وب سایت منتخب دوم


پکیج کسب درامد لایت کوین یکی از بهترین پکیج هایی هستش که شما عزیزان میتونید در ماراتن جمع اوری از اونا استفاده کنید  بنده چندین وب سایت بسیار عالی رو برای شروع انتخاب کرم که با کلایم همزمان در این وب سایت ها میتونید به صورت انی لایت کوین های خودتون رو به کیف پول موقت فاست پی انتقال بدید شما  تاثیر این پکیج رو در این قسمت میتونید مشاهده بکنید برای شروع بروی بنر بالا کلیک کنید

وب سایت منتخب سوم  


 پکیج افزایش درامد ترون هم یک پکیج عالی هستش که ا برای افزایش درامد خودمون در این ماراتن استفاده می کنیم و  بعد از ارسال به کیف پول فاست پی و جمع اوریدر هفته 10 ماراتن برداشت میزنیم و به کیف پول تراست ولت خودمون انتقال میدیم این  کیج رو به شما عزیزان پیشنهاد میکنم. برای شروی بروی  بنر بالا کلیک کنید

وب سایت منتخب چهارم 

یکی از ارزهایی که این وب سایت پشتیبانی می کنه لایت کوین هستش و بنده این وب سایت خوب رو برای ماراتن جمع اوری انتخاب کردم واریزی این وب سایت به کیف پول اصلی کوینومی هستش برای ثبت نام بروی بنر بالا یا این قسمت کلیک کنید.

نکاتی که باعث می شه جمع اوری شما از این وب سایت بیشتر بشه

1. انجام منظم تمام شورت لینک ها

2. دیدن همه تبلیغات

3. حد اکثر کلایم در طول روز

یک توضیح :

 دوستان عزیز حتما اینو به یاد داشته باشی وقتی می خواید از این وب سایت برداشت بزنید حتما زمانی باشه که قیمت لایت کوین در پایین ترین حد خودش باشه چون هر چی قیمت لایت کوین بالا تر  میره  مقدار لایت کوین هایی که شما جمع اوری کردید کم می شه و وقتی قیمت میاد پایین مقدار لایت کوین شما زیاد می شه.

وب سایت منتخب سوم 

این وب سایت هم یکی دیگه از وب سایت های خوبیه که میتونه  کمک زیادی به ما برای رسیدن به هدفمون بکنه یه نکته خوب اینه که این وب سایت علاوه بر لایت کوین که با انجام شورت لینک ها و تبلیغات بدست میاریم بعد از بالا رفتن هر لول به ما ساتوشی میده و این میتونه خیلی به ما کمک بکنه بیشتر از 2 ساله که در این وب سایت عضویت دارم حدود 6 ماه کسب درامدم رو از این وب سایت قطع کردم اما سه ماهه دوباره شروع به جمع اوری کردم و الان خیلی پشیمونم که چرا این وب سایت خوب رو 6 ماه  از دست دادم. دوستان عزیز این وب سایت رو به شما پیشنهاد میکنم و تمام اموزش اون رو در پیج اینستا گرام پارس بیت کوین قرار دادم برای کسب درامد بیشتر حتما آموزشها رو  مشاهده کنید.برای ثبت نام در این وب سایت بروی این قسمت یا بنر بالا کلیک کنید.

نکاتی که باعث می شه جمع اوری شما از این وب سایت بیشتر بشه

1. انجام 35 شورت لینک در روز.

2. دیدین همه تبلیغات.

3. استفاده از اتو کلایم برای لول شما سریع تر بالا بره و ساتوشی بیشتری نصیب شما بشه

یک توضیح :

این وب سایت هم دقیقا مثل وب سایت بالا با بالا رفتن قیمت لایت کوین مقدار لایت کوین شما میاد پایین و با پایین اومدن قیمت مقدار لایت کوین شما میره بالا  ولی  این وب سایت ارز تتر  رو هم پشتیبانی میکنه اگه میخوایید  جمع اوری شما همیشه ثابت بمونه اتو کلایم هایی که به دست میارید رو تبدیل به تتر کنید و وقتی قیمت لایت کوین بالایت تتر رو تبدیل به لایت کوین کنید و برداشت بزنید این استراتژی هستش که من همیشه  اجرا می کنم و امید وارم به درد شما هم بخوره.


وب سایت منتخب چهارم 

 این وب سایت خوب هم میتونه کمک زیادی به ما بکنه تا به هدفمون  برسیم  هر 24 ساعت شورت لینک های زیادی رو قرار میده که با نجام شورت لینک های  به ما توکن میده و ما میتونیم توکنا رو به لای کوین تبدیل کنیم یه نکته خوب اینه که هر چی لول ما بالا تر میر این وب سایت مقداری لایت کوین جدا از لایت کوین هایی که تبدیل کردیم به ما پاداش میده که این خیلی خیلی میتونه خوب باشه و این لول تا جایی بالا میره که چند برابر مقداری که جمع اوری کردیم رو به ما پاداش میده تنها کاری که باید انجام بدیم حلکردن شورت لینک هایی هستش که خیلی خیلی راحت هستند  .برای ثبت نام در این وب سایت خوب بروی این قسمت  یا بنر بالاکلیک کنی


وب سایت های کمکی

 یک سوال :  وب سایت های کمکی به چه وب سایت هایی گفته می شه ؟

دو ستان وب سایت های کمکی وب سایت هایی هستند که ارز دیجی بایت رو پشتیبانی نمی کنند اما باعث می شن با کسب درامد از اونا  و تبدیل به دیجی بایت سرعت جمع اوری ما بیشتر بشه.

یک مثال :

شما در وب سایت ADBTC  که ارز دیجیتال بیت کوین رو پشتیبانی میکنه شروع به جمع اوری بیت کوین می کنید و بعد برداشت میزنید به کیف پول فاست پی در کیف پول فاست پی بیت کوین خودتون رو تبدیل به دیجی بایت میکنید و این کار باعث می شه دیجی بایت بیشتری جمع اوری کنید این یک ترفند خوب برای جمع اوری بیشتر دیجی بایت هستش که بنده از این روش  مدت هاست که دارم استفاده می کنم.


این وب سایت رو هم به شما عزیزان یشنهاد میدم در واقع ما داری با 5 وب سایت عالی کار جمع اوری رو انجام میدیم و جمع اوری همزمان از این 5 وب سایت باعث می شه سریع تر به هدفمون برسیم وب سایت  در وب سایت  Litcoinads  شما با نجام کار های کوچک مانند کلایم کردن. دیدن تبلیغات. و حل کردن شورت لینک لایت کوین  وبیت کوین و دوج کوین رایگان بدست میارید . همیشه به یاد داشته باشید وقتی قیمت لایت کوین پایین هستش اونو تبدیل کنید همه اموزشهای این وب سایت رو در پیج اینستا گرام قرار میدم تا هیچ مشکلی نداشته باشید.برای ثبت نام بروی این قسمت یا بنر بالا کلیک کنید.

 اخرین پیش نیاز :

دوستان عزیز اخرین پیشنیاز  صبر و صبر و صبر و نا امید نشدن و  ادامه دادن هستش  اینو به جر ات میگم هنوز برای جمع اوری لایت کوین دیر نشده عزیزان هنوزم با این روش میشه به یک لایت کوین کامل رسید اما من مطمنم تا کمتر از دوسال دیگه قیمت دیجی بایت  به بالای یک دلار می رسه و سود رو کسی برده که اون ارز رو داشته باشه. هر عزیزی شک داره به این ماراتن توصیه میکنم قسمت گزارشات رو هر چند وقت یک بار مشاهده کنه و بینه که چطور هفته به هفته ذره ذره روی هم جمع می شه تا به یک لایت کوین کامل برسه دوستانی که با بنده این ماراتن رو شروع کنند با صبر و تحمل و پشتکار به راحتی میتونن رفته رفته پا به پای بنده به یک لایت کوین کامل برسن بهترین وبسایت ها رو برای این ماراتن  معرفی کردم.


بهتون قول میدم این قیمت رو در اینده در رویا خواهیم دید بنده هر ماه قیمت جدید دیجی بایت رو با اسکرین شات در قسمت تاریخ شمار ارز های منتخب ماراتن جمع اوری قرار میدم امید وارم وقتی قیمت این ارز سر به فلک بکشه که من و هر عزیزی که بنده رو در این ماراتن همراهی میکنه اون عزیز رو به جشن یک دلاری شدن دیجی بایت در اینده دعوت میکنم .

همه شما عزیزان رو که علاقه مند به جمع اوری رایگان ارز دیجیتال هستید به این ماراتن دعوت میکنم چالش جمع اوری دیجی بایت که خودم به عنوان اولین نفر اونو استارات میزنم  از همه عزیزان میخوام نظرشون رو در باره این ماراتن سخت و نفس گیر در پایین بیان کنند ممنونم از همه شما خوبان و یاران وفادار وب پارس بیت کوین.

با تشکر: ادمین پارس بیت کوین



نظرات 1 + ارسال نظر
ارزدوست شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:37

سلام و عرض ادب صمیمانه.سایت دوج کوین رایگان معرفی کنید لطفا

درود به تو دوست عزیزم
متاسفانه جمع اوری دوج کوین به این روش خیلی خیلی مشکله اگرچه در پکیج کسب درامد از دوج کوین و همچنین وب سایتlitecoinads میشه دوج جمع کرد ارز اصلی وب پارس بیت کوین ارز دیجی بایت هستش که در بلند مدت به سرنوشت دوج کوین دچار میشه حتی یک دلار رو رد میکنه این پیش بینی بنده هستش بر این اساس از الان ما داریم دیجی بایت جمع میکنیم اگر چه دو پروژه فرعی یعنی جمع اوری بیت کوین و لایت کوین رو هم دنبال می کنیم. ازشما دعوت میکنم این ماراتن رو شروع کنید این اتفاق در اینده می افته. و سود رو کسی میبره که در کیف پولش دیجی بایت داشته باشه. من جمع اوری دوج رو به هیچ عنوان به ما پیشنهاد نمیکنم چون این ارز هیچ پایه و اساسی نداره و بر اساس توییت ایلان ماسک و احساسات مردم افزیش قیمت پیدا کرده براتون ارزوی موفقیت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد