.

.

.
.

.

.

کیف پول Blockchain



معرفی و آموزش ساخت کیف پول بلاکچین برای ذخیره ارز دیجیتال

سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزانی که  این وبلاگ را برای کسب درامد از اینترنت انتخاب کردن

دوستان عزیز در این جلسه قصد دارم کیف پول دیجیتال و به شما معرفی کنم و اموزش ثبت نام در این کیف پول و بخش های مهم  کیف پول رو بهتون معرفی کنم 

تا بدون مشکل بتونید کیف پولتون رو بسازید و ارز دیجیتالی که از سایت هایی که در این وبلاگ معرفی کردم در کیف پولتون ذخیره کنید یا اونا رو نگهدارید برای اینده و یا ارز های دیجیتال رو تبدیل به پول کشورمون بکنید که من همه اموزش هارو به صورت کاملا ساده در این وبلاگ بیان کردم و از شروع فعالیت تا تبدیل ارز دیجیتال به پول فیزیکی با شما عزیزان همراه هستم و در صورتی که کوچکترین سوالی داشته باشید در حد توان و دانشم پاسخگو خواهم بود.

بریم سروقت معرفی کیف پول.

- در کل این کار اولین کاری هستش که همه عزیزانی که قصد جمع اوری ارز دیجیتال دارند باید انجام بدن

1. ساختن کیف پول اصلی

2. ثبت نام در سایت فاست هاب که یک نوع کیف پول موقت هستش.

انواع کیف پول

دوستان عزیز ما دونوع کیف پول داریم یکی کیف پول فیزیکی  یا سخت افزاری و دیگری کیف پول انلاین یا دیجیتال که تحت وب هستش

روی صحبت ما با کیف پول نرم افزاری هستش که بروی بستر اینترنت قرار دارد دوستان یه سوال

نوع دیگر تقسم بندی

عزیزان در یه تقسیم بندی دیگه ما در کل دو نوع کیف پول داریم یکی کیف پول اصلی مانند بلاکچین و یکی دیگه کیف پول موقت مانند کیف پول موقت فاست هاب که بعد از معرفی وثبت نام در کیف پول بلاکچین و ساختن اکانت کیف پول فاست هاب رو هم معرفی خواهیم کرد  فقط این رو بگم بیشتر سایت های پرداختی به سایت فاست هاب دارند و برای و اگه ارز دیجیتال ما در سایت فاست هاب بمونه ما نمیتونیم  ارزهامون رو بفروشیم پس باید اونارو به کیف پول اصلی انتقال بدیم با استفاده از لینک در خواستی که یک نوع ادرس کیف پول هستش و در سایت بلاکچین قرار داره و من دقیقا برای شما توضیح میدم و بسیاری از سایت ها  نظیر سایت فایر فاست در بدو ورد و ثبت نام از ما ادرس کیف پول اصلی که در سایت فاست هاب تایید کردیم رو میخواد که بتونیم درامد کسب شده رو به سایت فاست هاب و پس از اون به کیف پول اصلیمون انتقال بدیم.

حالا در ادامه بنده دقیقا برای شما توضیح میدم که برای عزیزانی که تازه وارد هستند دقیقا مسله روشن بشه.

اصلا چرا کیف پول ؟؟؟

عزیزان ما از همه سایت های کسب درامد رایگان ارز دیجیتال برداشت می کنیم که هر سایت برای خودش یک حد نصاب برداشتی داره و درامد ما در این سایت ها پراکنده شده برای این که بتونیم یک تجمع واحدی به ارز هامون بدیم مجبوریم یک کیف پول داشته باشیم که ارزهایی که از سایت های دیگه بدست میاریم در یک جا متمرکز کنیم و حاصل تمام تلاش ما در این کیف پول جمع اوری میشه

پس با این وجود ما باید بهترین کیف پول رو انتخاب کنیم

عزیزان من دو کیف پول رو به شما معرفی میکنم که لازمه فعالیت در همه سایت هایی هستش که معرفی کردم بدون این دو کیف پول کار با این سایت ها غیر ممکن هستش

کیف پولی که در ابتدا قصد دارم به شما معرفی کنم کیف پول اصلی ما هستش که کیف پول بلاک چین یکی از معتبر ترین کیف پول های تحت وب هستش.

این کیف پول یکی از معتبر ترین کیف پول های دیجیتال هستش این کیف پول  دارای محیط کاربری بسیار ساده هستش که کار با این را اسون میکنه.

مقر شرکت بلاکچین در لوگزامبورگ قرار داره  و ادعا میکنه که 15 میلیون کیف پول تا کنون ساخته شده این کیف پول بابت هرتراکنش برای بقای خودش مقدار کمی کارمزد میگیره که یک چیز طبیعی هستش، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتنی بر بیت کوین استفاده کنند. معروف ترین ارز های دیجیتال این کیف پول بیت کوین و اتریوم هستش دوستان تمرکز اصلی ما در این وبلاگ بروی بیت کوین هستش چون بیشترین قیمت رو نسبت به سایر ارز های دیجیتال داره.

یکی از معایبی که این کیف پول داره اینه که در این کیف پول کشور ما تحریم هستش اما جای نگرانی نیست با استفاده از قند شکن به راحتی میتونید به کیف پول خودتون دسترسی پیدا کنید و در این کیف پول ثبت نام کنیددوستان عزیز در صورتی که بدون قند شکن بخوای ثبت نام کنید هیچ ثبت نامی صورت نمیگیره و با چنین وازه ای رو برو میشید

WALLET COULD NOT BE GREAT

عزیزان جای هیچ نگرانی نیست این کیف پول داری کلید خصوصی هستش که حتی خود شرکت هم نمیتونه ارزهایدیجیتال ما رو مسدود کنه.دقیقا مثل این میمونه که یک خونه رو اجاره کرده باشیم و فقط کلیدش رو ما داشته باشیم در این صورت صاحبخانه که ما خونه رو ازون اجاره کردیم هیچ کاری نمیتونه بکنه. خوب عزیزان بریم سروقت ثبت نام

 اموزش ثبت نام و ساخت کیف پول دیجیتال در سایت بلاکچین

 دوستان قبل از هرچیز بعد از اتصال به  قند شکن بروی بنر زیر کلیک کنید تا وارد سایت بلاک چین بشید

 

 توجه: عزیزان ما خیلی با این سایت کار نداریم فوقش ماهی دوسه بار برای چک کردن موجودی یا این که ایا تراکنش ها با موفقیت انجام شده یا خیر فقط یادتون باشه وقتی قند شکن فعاله وارد هیچ کدوم از سایت های معرفی شده نشید که تغیر ای پی خلاف قوانین همه این سایت ها هستش.

دوستان پس از ورود به سایت طبق تصاویر زیر کیف پولتون رو بسازید

 

1. پس از کلیک بروی بنر بالا در صورتی که اولین باره دارید از این وبسایت دیدن میکنید باید ثبت نام کنید و اکانت بسازید  تا بتونید وارد سایت بشید. 

2. اگه قبلا در سایت بلاکچین ثبت نام کردید در این قسمت وارد شوید.

 

 1. ایمیل معتبر  که رمز ان را بدانید وارد کنید.

 2. رمز عبوری برای خود تعیین کنید.

 3. تکرار رمز عبور.

 4. تیک قبول قوانین سایت رابزنید.

 5. در نهایت بروی این دکمه کلیک نمایید.

 

دوستان پس ازثبت نام اولیه سایت بلاکچین یک لینک ثبت نام به ایمیل ادرسی که وارد کردید میفرسته که شبیه عکس بالا هستش. این کار برای اینه که سایت بلاکچین مطمن بشه ما صاحب واقعی ایمیل هستیم  

 1.  پیام تایید کردن ایمیل.

 2. بروی این قسمت کلیک کنید تا ایمیل شما تایید بشه.

 3. این ایدی کیف پول شما هستش که با اون میتونید بعد از وارد کردن پسورد  به کیف پولتون دسترسی پیداکنید .

عزیزان یک نکته مهم رو مشخص کنم

ما در سایت بلاکچین یک ایدی کیف پول داریم و یک ادرس کیف پول  این دوتارو نباید با هم قاطی بکنید بزارید براتون یه مثال بزنم تا دقیقا فرقش رو متوجه بشید فکر کنید ما یک کارت اعتباری داریم کارت ما مثل ایدی کیف پول هستش که اگه نباشه نمی تونیم پول برداریم از عابر بانک و از طرفی شماره کارت ما هم مثل ادرس کیف پول هستش برای این که پولی به حسابمون بریزن ما کارتمون رو به طرف نمیدیم بلکه شماره کارت میدیم بهش  پس مشخص شد برای  این که بتونیم بیت کوین هامون رو به سایت بلاکچین انتقال بدیم اول باید ایدی رو داشته باشیم که مثل کارت عابر هستش و بعد از اون ادرس بیت کوین رو بدیم به این سایت ها که مثل شماره کارت هستش

در ادامه دقیق با ادرس بیت کوین اشنا میشیم. ما از ایدی فقط برای ورود به سایت بلاکچین استفاده میکنیم که مثل نام کاربری  یا همون کارت عابر بانکمون هستش.

بعد از تایید پیامی که سایت بلاکچین به ایمیل ادرس ما ارسال کرده بروی لوگین کلیک کرده تا وارد سایت شویم

 1. والت ایدی که سایت بلاکچین به ایمیل ما فرستاده رو در قسمت مربوطه کپی میکنم.

عزیزان حتما حتما در حفظ و نگهداری این والت ایدی و پسورد اکانتتون خیلی کوشش کنید

چون اگه فراموشتون بشه خیلی سخت میشه بازیابیش کرد وکلا دارایتون و زحماتی که کشیدید به باد میره

2. پسوردی رو که در قسمت ثبت نام نوشتید وارد کنید.

3. بروی این قسمت کلیک کنید تا وارد  کیف پولتون بشید .

   

1. احتمال داره بعد از لوگین  وارد اکانتمون نشیم و به  پیام بالا روبرو بشیم جای نگرانی نیست.

علت این پیام

چون ما به قند شکن متصل هستیم و هر بار که روشن و خاموش میکنیم احتمال داره ای پی ما عوض بشه و از اونجایی که سایت بلاکچین به ایپی حساسه فکر میکنه شخصه دیگری وارد اکانتمون شده برای این که سایت مطمن بشه ای پی جدید خود ما هستیم باز یه پیام تایدیه میفرسته به ایمیل ادرسمون با دیدن این تصویر ما باید وارد ایمیل ادرسمون بشیم و ایپی جدید رو تایید کنیم و بعد از تایید بدون مشکل میتونیم وارد بشیم کلا بعضی از سایت ها به ایپی  و تغییر ایپی  حساس هستند و چنین پیامی رو اگه در اینده دیدید دلیلش  رو براتون گفتم. 

1. پس از کلیک بروی این قسمت به راحتی میتونیم وارد اکانتمون بشیم.

 

1. بعد از این که به ایمیل ادرسمون رفتیم و بروی لینکی که سایت بلاکچین برای ما فرستاده کلیک کردیم با چنین عکسی رو بروی میشیم  که نشون میده سایت ایپی جدید ما رو تاید کرده و پس از اون میتونیم به راحتی لوگین کنیم.

عزیزان بعد از این که مراحل ثبت نام رو با موفقیت انجام دادی و لوگین کردید و وارد اکانتتون شدید با تصویر زیر روبرو می شوید که نکات مهم اون رو برای شما توضیح میدم.

 1.  از این قسمت زمانی استفاده میکنیم که بخوایم به حساب شخصی بیت کوین  واریز کنیم توجه داشته باشید هنگام فروش ارز دیجیتال به صرافی ها از این قسمت استفاده می شه.

2.از این قسمت زمانی استفاده میشه که افراد یا سایت های بیت کوین بخوان به حساب ما بیت کوین واریز کنن و  ادرس بیت کوین ما در این قسمت وجود داره.

3. ارز های پشتیبانی شده سایت رو که میشه ذخیره کرد رو نشون میده . 

قسمت Send

 

- زمانی که ما بخوایم به صرافی ها بیت کوین بفروشیم چنین فرمی رو باید پر کنیم 

1.  نوع ارزی رو که قصد دارید ارسال کنید مشخص کنید.

2. ادرس بیت کوین طرف مقابل رو کپی کنید.

3. ارزش مقدار بیت کوین ارسالی به دلار .

4. تعداد بیت کوینی که کقصد ارسال اون رو داریم.

عزیزان در این دوقسمت نهایت دقت رو به خرج بدید که مقدار رو کم و زیاد ننویسید

5. قسمت توضیحات که اختیاری هستش .

6. نوع کارمزد رو مشخص کنید.

سایت بلاک چین هنگامی که شما  ارز دیجیتالی سند میکنید مقداری کار مزد کم میکنه که روال عادی بیشتر سایت ها نگهداری بیت کوین هستش

7. کلیک بروی دکمه continue    و ارسال بیت کوین.

بعد از انجام موارد بالا بیت کوین ما ظرف مدت دو تا هفت روز به کیف پول  طرف یا سایت مقابل انتقال پیدا میکنه

 

قسمت Request

عزیزان در ابتدای جمع اوری ما با این قسمت سرو کار داریم و ادرس بیت کوین ما که خیلی مهم هستش در این قسمت قرار داره قبلا هم گفتیم که ادرس بیت کوین مانند شماره کارت عابر بانک ماهستش که ما اونا رو به افراد میدیم که برای ما بیت کوین ارسال کنند

    

زمانی که شخصی قصد ارسال بیت کوین برای شما رو داره این قسمت رو تکمیل می کنید البته سایت های بیت کوین خودشون قسمت مشخصی برای قرار دادن ادرس بیت کوین شما دارن و از اون طریق برای شما بیت کوین ارسال میکنند

1.  نوع ارزی رو که قصد دارید دریافت کنید مشخص کنید.

2. دریافت از طرق کیف پول.

3. ادرس کیف پول شما در این قسمت و جود داره که شما باید اونو داخل سایت هایی مانند فاست هاب که میکرو والت هستش قرار بدید که من دقیق در ادامه براتون توضیح میدم .

نکته مهم : بعد از انجام هر تراکنش یعنی زمانی که ما بیت کوین های جمع اوری شده خودمون رو از سایتی به این کیف پول انتقال دادیم سایت بلاکچین ادرس بیت کوین مارو تغییر میده و عوض میکنه در حالی که ادرس بیت کوین قبلی که در سایت های بیت کوین ثبت کردیم عنوز اعتبار داره و قابل استفاده هستش  و ما میتونیم در این قسمت  برای انتقال بیت کوین هامون در اینده از ادرس بیت کوین جدید استفاده کمنیم پس اگه دیدی ادرس بیت کوین شما در این قسمت چیزی نیست که قبلا در سایت هایی که از شما ادرس میخوان ثبت کردید نگران نشید که هر دوی اونا قابل استفاده هستند.

خوب عزیزان تا اینجا با ارسال و درخواست اشنا شدید و حالا نوبت این رسیده که امنیت کیف پولمون رو بالا ببریم و در حالی که کار های زیر رو انجام بدید هیچ وقت سرمایه شما در این کیف پول از دست نخواهد رفت در ادامه با بنده همراه باشید عزیزان.

- دوستان عزیز شما باید این 6 مرحله رو با دقت هر چه تمام انجام بدید تا به راحتی کیف پول شما در بالاترین سطح امنیت قرار بگیره.

 

مرحله اول

 

1. بعد از کلیک بروی گزینه داشبود در صفحه اصلی بروی  گزینه بالا کلیک کنید تا وارد قسمت امنیت حسابتون بشید

مرحله دوم

در قسمت امنیت اکانت شما 3 گزینه رو مشاهده میکنید

1. گزینه اول مربود به ورفای کردن ایمیل ادرستون موقع ثبت نام هستش که حتما باید  ورفای بکنید  و در قسمت های قبل دقیق براتون توضیح دادم

2. گزینه دوم مربوط به ارسال  اس ام اس بروی گوشی ما هستش که متاسفانه این قسمت در کشور ما کاربردی نداره و هیچ اس ام اسی از سوی شرکت بلاکچین به ما نخواهد رسید.

3. گزینه  سومی که ما با اون سرکار دارید اینه که سایت 12 کلمه بی معنی که هیچ ربطی به همدیگه ندارند رو در هر مرحله برای ما نمایش میده و ما باید اونو یاداشت بکنیم

تاکید میکنم این کلمات رو در سیستم یادداشت نکنید و بروی کاغذی یادداشت کنید و پیش خودتون نگهدارید !!! 

این کلمات باعث میشن محتویات اکانت شما به راحتی قابل بازگشت باشه و به هیچ عنوان این 12 کلمه رو گم نکنید و در اختیار هیچ احدی قرار ندهید دوستان این کیف پول ثمره همه تلاش های شبانه روزی شماست پس به این راحتی ها زحمت و تلاشی که در راه جمع اوری ارز دیجیتال متحمل شدید رو به باد ندید.

مرحله سوم

1 . در کادر قرمز رنک 4 کلمه به شما میده که باید دقیق اونارو بیرون از سیستم یادداشت کنید. 

2 . بروی این قسمت کلیک کنید تا 4 کلمه بعدی به شما داده بشه و یادداشت کنید .

مرحله چهارم 

1 . به این نکته اشاره داره که همه 12 کلمه رو در خارج از سیستم به صورت افلاین ذخیره کنید و این تنها راه برگشت اکانت شما و دسترسی به موجودی تون هستش و اگه این کلمات رو فراموش کنید هیچ راه برگشتی وجود نداره و سروریس از دسترس خارج میشه

2. 4 کلمه بعدی رو در قسمت قرمز رنگ خواهید دید و یادداشت کنید 3 بار این اتفاق تکرار می شه. 

3. بعد از این که همه کلمه ها برای شما به نمایش در اومد و یادداشت کردید بروی این گزینه کلیک کنید .

3. باز هشدار سایت رو مشاهده میکنید که میگه این کلمات رو در کامپیوتر ذخیره نکنید. و اونارو از یاد نبرید.   

مرحله پنجم

1 . به این نکته اشاره داره که همه 12 کلمه رو در خارج از سیستم به صورت افلاین ذخیره کنید و این تنها راه برگشت اکانت شما و دسترسی به موجودی تون هستش و اگه این کلمات رو فراموش کنید هیچ راه برگشتی وجود نداره و سروریس از دسترس خارج میشه

2. در این مرحله سایت بلاک چین برای این که مطمن بشه شما کلمه های مربوطه رو به درستی دریافت کردید همان کلمات رو از شما سوال میکنه مثل میگه کلمه شماره 1 چی بود؟؟؟ 

 دوستان کلمات رو به ترتیب شماره گذاری کنید .

3.در جدول زیر کلماتی که قبلا سایت به شما داده و یاداشت کردید رو از شما میخواد و  متناسب با  شماره هاشون باید  کلمات رو بنویسید .

4. بروی این قسمت کلیک کنید تا مراحل به اتمام برسه.  

مرحله ششم

1 . اگه تمام مراحل رو درست انجام داده باشید شما با تصویر زیر مواجه خواهید شد و امنیت اکانت شما تظمین شده و دیگه جای هیچ نگرانی نیست

- تبریک دوستان عزیز شما الان یک کیف پول دیجیتال دارید که برای نگهداری ارزهایی که از طریق سایت های معرفی شده این وبلاگ با بالاترین امنیت میتونید استفاده کنید .

برای همه شما عزیزان ارزوی موفقیت میکنم

 

 

دوستان عزیز حتما وبلاگ پرشین بیت کوین رو در مرور گرتون بوک مارک کنید و عزیزان حتما عضو بشید چرا که در ادامه سایت های معتبر اضافه خواهند شد. باتشکر.  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 08:18 http://bitkoin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد