.

.

.
.

.

.

اموزش ثبت نام و نحوه کسب درامد از سایت adBTC - ( اپدیت شد ! )

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز از صمیم قلب برای شما  ارزوی سلامتی و تندرستی می کنم در خدمت شما خوبان هستم با اموزش کامل  یکی از بهترین و معتبر ترین وب سایت های رایگان ارز دیجیتال. وب سایت adbtc  کار خودش رو از سال 2016 شروع کرد و تا الان که دارم این اموزش رو  برای شم اماده می کننم بدون هیچ مشکلی پرداختی داشته یعنی بیشتر از 5 سال بنده در سال 2018 با این وب سایت خوب آشنا شدم و  بیشتر از سه ساله بدون هیچ مشکلی دارم فعالیت می کنم.
برای مشاهده توضحات کامل در باره وب سایت Adbtc  چگونگی کار با این وب سایت بروی بنر زیر کلیک کنید
متاسفانه خیلی از دوستان به خاطر انتظارات بالا ازاین وب سایت های رایگان بعد از ثبت نام و چند ساتوشی کسب درامد کار رو رها می کنند اگر چه اعتراف میکنم این نوع جمع اوری صبر و تحمل زیادی رو می طلبه و  همیشه گفتم به هیچ عنوان  روی این نوع کسب درامد کوتاه مد حساب باز نکنید و اگه دید شما به این نوع جمع اوری و کسب درامد رسیدن به مقدار زیادی ارز در  کوتاه مدته از شما خواهش میکنم اصلا کار رو شروع نکنید و به فکر کسب درامد انلاین از راه های دیگه باشید که هم باید سرمایه داشته باشید و هم با ریسک بالایی همراه هستش به عنوان مثال ترید کردن یا حضور در فارکس و یا خرید ارز دیجیتال و یا خرید ماینر برای استخراج که همه اینها نیاز به سرمایه اولیه نسبتا زیادی داره .

شما عزیزان در ماراتن جمع اوری صحت حرف های بنده رو مشاهده خواهید کرد و خواهیم دید که این قطره قطره جمع شدن به چه مبلغ زیادی تبدیل می شه در کل شما در صورتی برنده این میدان هستید که بادید بلند مدت به این نوع جمع اوری نگاه کنید.

 یک هشدار :
برای این که بتونید بدون مشکل کسب درامد داشته باشید و سایت شما رو مسدود نکنه باید حتما حتما به نکات زیر که خیلی از عزیزان از اون بی خبر هستند توجه کنید.

نکته اول :
برای  ثبت نام فعالیت در وب سایت به هیچ عنوان از وی پی ان یا فیلتر شکن استفاده نکنید.
نکته دوم :
چه در این وب سایت و چه در سایر وب سایت های ارز دیجیتال شما فقط مجاز به ساختن یک اکانت هستید یعنی از خط اینترنت شما فقط می شه یک اکانت ساخت و اگه قصد دارید اکانت دیگه ای بسازید که با دو یا چند اکانت فعالیت کنید باید چند خط اینترنت دیگه تهیه کنید.

 در صورتی که نکات بالا رو رعایت کنید بدون هیچ مشکلی می تونید برای همیشه در این وب سایت و سایروب سایت های دیگه کسب درامد کنید اما بعضی از دوستان متاسفانه وقتی به نوشته های من میرسن که کار از کار گذشته و یا چند اکانت ساختن و یا دارن از وی پی ان استفاده می کنن.

اولین کار برای شروع کسب درامد ثبت نام در وب سایت adbtc  هستش و بنده برای اون دسته از عزیزانی که برای اولین باره دارن در یک وب سایت ارز دیجیتال ثبت نام می کنن اموزش ثبت نام در این وب سایت رو قرار دادم  اگه در قسمت ثبت نام مشکل دارید بروی این قسمت یا بنر زیر کلیک کنید.
خوب بریم سروقت اموزش کامل قبل از شروع برای ثبت نام بروی این قسمت و یا بنر زیر کلیک کنید.
دوستان عزیز بعد از ثبت نام  بروی بنر های زیر کلیک کنید تا با نحوه  کسب درامد ازوب سایت adbtc  اشنا بشید و بدون مشکل بتونید درامد خودتون رو شروع کنید در این بخش سعی کردم جامع ترین اموزش رو از این وب سایت خوب برای شما عزیزان قرار بدم ان شا الله که برای شما  مفید واقع بشه.
عزیزان بعد از این که ثبت نام رو انجام دادید و وارد وب سایت شدید در قسمت داشبورد سمت چپ بروی کامپیوتر و اگه با گوشی موبایل هستید  منو کشویی بالا سمت چپ رو اگه لمس کنید این صفحه که در عکس بالا می بنید بعد از کلیک بروی گزینه Earn براتون باز می شه که این قسمت اصلی ترین قسمت کسب درامد ما محسوب می شه , بنده تک تک این قسمت ها رو برای شما عزیزان توضیح دادم تا بدون مشکل بتونید ازاین وب سایت خوب کسب درامد کنید.
یک توضیح : پر درامد ترین قسمت در وب سایت Adbtc   قسمت Surf ads  هستش که ساتوشی های بیشتری نسبت به قسمت های دیگه به ما میده.
 شما عزیزان با کلیک بروی بنر های زیر میتونید تک تک آموزش های هر قسمت از عکس بالا رو مشاهده کنید

بعد از این که با قسمت های بالا اشنا شدید نوبت  می رسه به  توضیح  چند قسمت که میتونه در بالا بردن درامد شما از این وب سایت موثر باشه البته این بستگی به علاقه شما داره که از این قابلیت وب سایت adbtc   استفاده کنید بنده تجربیاتم رو در اختیار شما عزیزان  قرار میدم و نکات مثبت و منفی هر دو قسمت رو براتون توضیح میدم استفاده از این دو قسمت رو به خود شما عزیزان واگذار میکنم. در این بخش  قراره دو مطلب رو براتون توضیح بدم یکی  گذاشتن تبلیغات در وب سایت و دومی خرید زیرمجموعه مستقیم و کسب درامد از این زیر مجموعه ها .
دوستان عزیز برای این که با این دو قسمت اشنا بشید بروی بنر های زیر کلیک کنید
خوب دوستان عزیز بعد از توضیحات قسمت بالا نوبت می رسه به اموزش یک ترفند عالی که در هیچ وب سایتی مشاهده نکردید مطمنم این ترفند میتوند درامد شما رو به نحو چشم گیری از این وب سایت بالا ببره برای توضحات کامل بروی بنر زیر کلیک کنید.
خسته نباشید می گم به شما خوبان که تا این قسمت از اموزش بنده رو همراهی کردید نوبت می رسه به مهمترین قسمت وب سایت یعنی برداشت  ارزهایی هستش که ریزه ریزه جمع اوری کردیم در کل ما دونوع برداشت در وب سایت Adbtc داریم یکی برداشت ارز دیجیتال که بیت کوین هستش  و دوم برداشت روبل روسیه که  واحد پول کشور روسیه هستش  خوب تعجب هم نداره چون این وب سایت روسی هستش این واحد پول رو هم برای پرداختی ها خودش در وب سایت قرار داده. بنده  به شما عزیزان اموزش می دم چطور بتونید بدون هیچ مشکلی برداشت بزنید.

 در این قسمت دو کیف پول محبوب Coinomi  و Faucet pay  رو به شما عزیزان معرفی می کنم اولی کیف پول اصلی و دومی کیف پول موقت هستش  که شما برای برداشت ارز های خودتون می تونید از این دو کیف پول استفاده کنید اگه تا الان کیف پول خودتون رو نساختید بروی بنر های زیر کلیک کنید.

  بعد از این که با کیف پول موقت و اصلی اشنا شدید درمورد برداشت بیت کوین وب سایت Adbtc  این اختیار رو به شما داده که ساتوشی هایی رو که جمع کردید رو به کیف پول اصلی ارسال کنید یا موقت درپایین اموزش هر دو کیف پول رو برای شما عزیزان اماده کردم برای مشاهده بروی بنر زیر کلیک کنید.




یک توضیح :
دوستان عزیز طبق تجربه  برای ارسال بیت کوین بنده کیف پول موقت رو به شما توصیه میکنم البته خود وب سایت هم کیف پول موقت رو توصیه کرده. بنده برای ارسال از کیف پول موقت Faucet pay   استفاده میکنم  به این دلیل که اگه بخوام ساتوشی هایی که جمع اری کردم رو به کیف پول اصلی انتقال بدم هم باید مقدار بیشتری ساتوشی جمع اوری کنم و مدت بیشتری ارز من در وب سایت بمونه و هم این که باید کار مزد بدم یعنی حد اقل 2 هزار تا 4 هزار ساتوشی از من کسر میکنه پس بهترین گزینه برای انتقال کیف پول موقت هستش و بعد انتقال از کیف پول موقت به کیف پول اصلی.
یک توضیح :
در رابطه با جمع اوری ارز دروب سایت عزیزان به هیچ عنوان تا مجبور نشید ارزی رو در هیچ وب سایتی نگهداری نکنید چون هر لحظه امکان داره اون وب سایت  فیلتر یا اسکم بشه حتی بهترین وب سایت های ارز دیجیتال که Adbtc  یکی از اوناست دیر یا زود به پایان فعالیت خودشون می رسن پس تا به حد نصاب برداشت رسیدید ارز های خودتون رو به کیف پول انتقال بدید تا خیالتون راحت بشه پس تا وقتی ارزی به کیف پول شم انتقال پیدا نکرده  هیچ حسابی رو اون ارز باز نکنید.

عزیزان اگه یادتون باشه قبلا گفته بودیم که وب سایت    ما میتونیم علاوه بر بیت کوین از وب سایت Adbtc  روبل روسیه بدست بیاریم.در این قسمت قصد دارم بهتون اموزش بدم تا بتونید از طریق در یافت روبل روسیه کسب درامد کنید قبل از هر چیز شما خوبان باید برای  برداشت کیف پول پایر  داشته باشید و اگه تا الان  در این کیف پول ثبت نام نکردید بروی بنر زیر کلیک کنید 

بعد از این که کیف پول خودتون رو ساختید شما باید  روبلی که از وب سایت Adbtc  بدست اوردید رو به کیف پول پایر خودتون انتقال بدید بنده اموزشش رو در پاین قرار دادم   دوستان خوبم برای مشاهده اموزش بروی بنر زیر کلیک کنید.

در پایان اموزش امید وارم تمام ابهامات این وب سایت خوب رو برطرف کرده باشم اگه سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید مطمن باشید هیچ کدوم از سوالات شما دوستان عزیزم بدون جواب نمی مونه در پاین برای این که مطمن بشیدوب سایت Adbtc  از اعتبار بالایی برخوردار هستد بنده اخرین جمع اوری ها و برداشت های خودم رو برای شما عزیزان قرار دادم  برای مشاهده بروی بنر زیر کلیک کنید .

سخن اخر : دوستان عزیز ممنونم از حسن انتخاب شما عزیزان به هیچ عنوان نا امید نشید قبول دارم به دلیل بالا رفتن قیمت بیت کوین  مقدار درامد من و شما خیلی کمتر شده اما در اینده تمام جمع اوری های ما از طلا با ارزش تر می شه به عمد جمع اوری های خودم رو از هر وب سایت در پایین  اموزش اون وب سایت قرار دادم که برای شما یک دلگرمی باشه و ببینید حتی با این قطره قطره جمع شدن می شه با صبر و تحمل و نظم روزانه ب مقدار بالایی از کسب درامد رسید ماراتن جمع اوری  بهترین گواه بر حرف بنده هستش که می تونه الگوی خوبی برا بالا بردن درامد شما عزیزان باشه.
باتشکراز شما خوبان ادمین پارس بیت کوین
نظرات 34 + ارسال نظر
Aliakbar Darabi شنبه 8 مهر 1402 ساعت 23:52

تلاش برای کسب درآمد به خاطر نیاز ‌ضروری معیشت

بردیا جمعه 30 دی 1401 ساعت 15:39

سلام مهندس خسته نباشی
مهندس یه سایت رایگانی که درآمد خوبی داشته باشه با دیدن تبلیغات میشناسی به ما معرفی کنی؟

درود همین ADBTC از سال 2019 عضوم و تا الان درامد دارم

Haroon سه‌شنبه 6 دی 1401 ساعت 17:31

سلام مهندس خوبی
میگم که حالا به فرض که همه اینکارارو انجام دادیم
چجوری از کیف پول ساتوشیا رو تبدیل به ریالش کنیم ؟

ببخشید بالای 3 ماهه سر نزدم به وب سایت صرافی های انلاین از شما میخرن ولی این جمع اوری خیلی صبر و حوصله میخواد

سعیده قنبری دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 19:29

استاد ببخشید سوالام زیاده شما بعد از ۴ سال این سایت روزی چند ساتوشی به شما میده

درود سعید عزیز ببخشید من نبودم چند وقت این کار کنده الان بیت پایینه و بهترین زمانه.
این ساید روزانه ندین بار ساتوشی میده
کل ساتوشی هایی ه تا الان جمع کردم اینقدره
Surf ads: 0.0303333 satoshis
Autosurfing: 1024 satoshis
Reflink hits:: 66 satoshis
درامد خیلی کنده باید علاقه داشته باشید من از سال 2019 تا همین الان دارم از این سایت کسب درامد میکنم
به هیچ عنوان در این سایتا از وی پی ان استفاده نکنید


بخاطر اشنایی بیشتر شما مینویسم
اول این که کیف پول موقت فاست پی رو نصب کنید
بعد 2000 ساتوشی که تقریبا میشه 17 هزار تومن میتونید برداشت بزنید به فاست پی
باید ادرس بیت کوین داخل فست پی از قسمت دپازیت رو لینک کنید داخل اد بی تی سی
اموزشش هست
اینجا نبود یوتوب و اپارات هست
بعد به راحتی انتقال بدید
منبه شما پیشنهاد میدم ارزی رو جمع کنید که ارزن باشه من دیجی بایت جمع میکنم الان 320 تومنه ولی یادمه تا 3000 تومنم رفت وقتی بیت رو 64 زار بود ترون هم بد نیست سایت های بهتری همدارم که تو این وب سایت نیست اگه خواستید پیام بدید میدم بهتون

سعیده قنبری دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 17:55

استاد شما فوق العاده اید هر چی دارم بیشتر مطالب وبلاگتون رو میخونم بیشتر به شما و حسن نیتتون ایمان میارم مرسی از زحماتتون

ممنونم از شما صادقانه میگم شاید درامد کم باشه اما امکان داره بازم تاریخ تکرار بشه وقتی دوج کوین جمع میکردم که قیمتش 200 تا یک تو منی بود سال 2018 اما سال 2020 تا 16 هزار تومنم رفت
فقط یک ارز رو جمع کنید و اگه پول اضافه دستتون اومد در کنارش اون ارز رو بخرید یعنی هم بخرید هم جمع کنید
بازیر مجموعه درامد خیلی بالا تره اما سخته جذبکسی که علاقه داشته باشه اونم بالا 10000 نفر فعال

Saeede ghanbari دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 03:04

یه سوال دیگه اینکه در مطالبتون نوشتین که نمیشه با موبایل در این سایت کسب درآمد کرد و در بخش دیگری عنوان کردید که با موبایل و لبتاب هر دو امکانپذیره من خودم با موبایل امروز ۴۴ ساتوشی کار کردم الان نمیدونم ادامه بدم یا به در صورت ادامه به مشکل میخورم

در این سایت فکر کنم جدیدا با موبایل مشکل داشته باشه چون من با موبایل نمیتونم لاگین کنم با کامپیوتر هیچ مشکلی ندارم شما تست کنید
برای درامد بیشتر سعی کنید در چند سایت باشید
یه حقیقت تلخ
در این لحظه که دارم به شما پیام میدم هر یک ساتوشی 7 تومنه !!!
حالا بقیش با خودتون
من بخاطر علاقه شدیدی که به این جمع اوری تجربه ای که دارم دارم جمع میکنم برای اینده البته خرید هم میکنم

Saeede ghanbari دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 00:55

سلام استاد میخواستم بدونم که الان که اینترنتا هی قطع و وصل میشه من مجبور میشم با دو تا اینترنت یکی مودم و دومی اینترنت گوشی وصل بشم مشکلی برا سایت پیش نمیاد ؟

فکر نکنم مشکلی پیش بیاد اما به هیچ عنوان دو تا اکانت نسازید که بن میشید

مهدی دوشنبه 27 تیر 1401 ساعت 14:43

سلام استاد آیا راهی هست زودتر به لول بالاتر رسید مثلا به حساب کاربریم پول بریزم ؟

داداش برای این جمع اوری فقط دنبال رفرال باش من روشی پیدا کردم که به راحتتی میشه در کمتر از یک ماه به 1000 رفرال رسید و بی نهایت زیر مجموعه جمع کرد به زودی در وب سایت قرار میدم تا مه بتونن استفاده کنن.
بدون رفرال جمع اوری کنده دوست من وب رو چک کن به زودی قرار میدم

امیر هاشمی سه‌شنبه 14 تیر 1401 ساعت 23:16

سلام من یه هفته هست شروع کردم نزدیک ۸۰۰ تا فقط ساتوشی بدست آوردم میخوام بدونم برای این مدت زمان خوبه یا نه چون من دیدم که برای کسای دیگه در روز میتونن ۱۰۰۰ ساتوشی بزنن ولی من برای هر تبلیغ فقط ۲ تا ساتوشی میده اگه میشه راهنماییم کنید ممنون

درود به شما
ببین امیر جان هر چی شما در روز بیشتر به این وب سایت سر بزنید بیشتر ساتوشی در یافت میکنید. بنده الان 4 سال میشه که عضو این وب سایت هستم بدون مشکل تا الان برداشتی داشتم. هروقت بیکار باشم روزانه بین 110 تا 150 ساتوشی در یافت مینم البته.لول من خیلی بالاست و هر چی ریت شما بالا تر باشه ساتوشی بیشتری به شما میده. به زودی جدید ترین سایتایی که چند ماهه دارم فعالیت میکنم به شما معرفی میکنم
و یک روش منحصر به فرد برای بدست اوردن زیر مجموعه پیدا کردم که اونم معرفی میکنم

بروز چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:02

سلام الان وارد سایت ادبیتسی نمیشه میگه با دکمه گوکل وارد شید من با ایمیلم وارد اکانت گوگل هم هستم ولی بازم وارد نمیشه لطفا راهنمایی کن 200 هزار ساتوشی دارم توش ؟؟

درود از صفحه اصلی با اکانت جیملت.ن وارد بشید درست میشه برای منم چند روز پیش این اتفاق افتاد

سیده فریبا جمعه 19 آذر 1400 ساعت 12:57

سلام استاد گرامی
سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰۰ دلار سرمایه گذاری کردم تو سایت الان حساب من
قابل رویت نیست ،سایت ظاهرا حساب را معلق کرده ،چکار باید بکنم.

درود به خواهر گرامی خدا وکیلی کجای اموزش های من نوشته داخل وب سایتی سرمایه گذاری کنید؟
هیچ وقت خواهشن هیچ وقت اارزی یا پولی داخل هیچ وب سایتی سرمایه گذاری نکنید که اتفاقی که برای شما افتاده تکرار میشه.
این کسب درامد اگر چه کنده ولی کاملا رایگانه
نا باید پول رو از حلقوم این وب سایت های خارجی بکشیم بیرون نه این که بهشون پول بدیم
شما با ایمیلی که ثبتنام کردی و پسوردت وارد شو ببین وارد میشه بعید میدونم اد بی تی سی حسابت رو حذف کرده باشه.

منیر سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 04:25 http://Gravatar.com

سلام ببخشید من ۴۰۰۰ ساتوشی داشتم اشتباهی زدم رفت در تراز تبلیغات الان چجوری برگردونم داخل کیف مولم و ۴۰۰۰ ساتوشی چقدر میشه به تومان

درود به شما دوست عزیز
درمورد سوال اولتون متاسفانه هیچ راه برگشتی نداره در نظرات مفصل چندین بار در بارش توضیح دادم بی زحمت مطالعه کنید دقییق تر متوجه می شید چرا راهی نداره.
در مورد سوال دومتون شما برای این که بدونید 4000 ساتوشی چقدرمیشه همیشه قیمت لی بیت کوین که 100 هزار ساتوشی هستش رو در نظر بگیرید مثلا الان هر بیت کوین یک میلیارد و سیصد هزار تومنه پس هر هزار ساتوشی میشه 13 هزار تومن و 4 هزار ساتوشی میشه د52 هزار تومن و هر یک میلیون ساتوشی میشه 13 میلیون تومن

Leila یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 20:45

ممنونم که پاسخ دادید،اینستا با همین نام است هستید؟

خواهش میکنم وطیفمه که دانش ناچیزی که در این زمینه دارم در اختیار همه عزیزان قرار بدم
بله با همین اسم هستشPARSBITCOIN.BLOGSKY

leila یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 16:24

سلام و عرض ادب،میتونین راهنمایی کنید که حداقل مقدار برداشت روبل چقدره؟مثلا 5 روبل قابل برداشته؟و اینکه چرا انقد تبلیغات خیلی کمی در روز میده در صورتی که همه جا میگن میتونید تقریبا روزی 1000 ساتوشی درآمد کسب کنیم. ممنون و سپاس

درود به شما
برای برداشت روبل فکر نکنم مینیمم برداشتی وجود داشته باشه.
در رابطه با نمایش تبلیغات خیلی چیزا تاثیر داره
اول لول شما که به ازای هر 10 هزار ساتوشی که بدست میارید یک لول ارتقا پیدا میکنید شاید باورتون نشه بنده الان به لول 47 رسیدم بیش از 3 ساله که هروز کلایم میکنم و هرچی ریت یا لول شما بالا تر باشه میشه گفت تبلیغات بیشتری به شما نشون میده.
از طرفی شما سعی کنید هم با گوشی و هم با لپ تاپ اگه دارید کلایم کنید اینجوری تبلیغات بیشتری به شما نشون میده. و یه ترفند هم برتون داخل پیج اینستا قرار دادم که اونم مشاهده کنید.
ممنون از حضورتون سوالی داشتید بپرسید در خدمتم.

محمد چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 15:37

سلام
ممنون بابت توضیحاتتون راستش من مقدار زیادی ساتوشی جمع کرده بودم که متاسفانه به اشتباه با کلیک روی گزینه deposit به باکس پایین مربوط به تبلیغات منتقل شده میخواستم اگر امکانش هست راهنمایی کنید که بتونم برش گردونم
ممنونم

درود به شما محمد عزیز
این مشکل رو سایر دوستان هم داشتن متاسفانه هیچ راهی برای برگشت نیست فقط میتونید از این مقدار ساتوشی که به قسمت تبلیغات به اشتباه انتقال دادید برای تبلیغ استفاده کنید لینک زیر مجموعه گیری خودتون رو قرار بدید و برای خودتون زیر مجموعه جذب کنید سعی کنید بهترین سایتا رو قرار بدید. اینجوری هم امکان داره برای شما زیر مجموعه بیاد و هم اون مقدار ساتوشی همیشه جلوی چشمتون نیست و خرج می شه.

زهره یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 00:34

سلام. اکانت من هم مسدود شده بخاطر وی پی ان. ایمیل هم جواب ندادن. صدهزار ساتوشی داشتم. لطفاراه حلی بدید

درود به شما
یا خدا 100 هزار ساتوشی ؟؟؟
اونم با وی پی ان میرفتید با این حجم جمع اوری؟؟
اصلا این وب سایت هیچ چیز خاصی نداره که بشه با وی پی ان رفت چه با ای پی خودتون و چه با وی پی ان هیچ فرقی نداره بخدا اگه افری چیزی داشت اون یه حرفی چون افر ها برای ای پی خودمون بسته شده
زهره گرامی متاسفانه هیچ راهی نداره اینا ایمل جواب نمیدن اینقدر که سایت عالیه هستش فقط تو این زمینه کم لطفی میکنن.
شما باید از نوع شروع کنید و هیچ وقت نزارید ساتوشی های شما به 100 هزار برسه سریع برداشت بزنید و دوباره جمع کنید.
تنها راه اینه که یه اکانت جدید بسازید حتما قبل از ساختن اکانت کش مرور گر رو کامل پاک کنید و دیگه هیچ وقت با وی پی ان وارد این سایت نشید.
خیلی ناراحت شدم هیج کس مثل من نمیدونه چقدر باید وقت بزاری تا 100 هزار ساتوشی جمع کنی. برای شما ارزوی موفقیت میکنم و همچنین این صبر شما ستودنیه.

... سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 17:24

سلام
روی خیلی از آموزش های این پست کلیک میکنم اما لینکی نداره که باز کنه
مثل آموزش قسمت ها

درود به شما تمام اموزش های این قسمت در پیج اینستا گرام قرار گرفته که به زودی در این قسمت قرار میگیره موفق باشید

مرتضی دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:52

ن به جای انتقال پول به کیف پول اشتباها این گزینه را زدم MOVE TO ADVERTISING BALANCE

وتمام مبلغ در Advertising balance ذخیره شده
حال باید چه کنم.

مبلغش بالا است 28806ساتوشیه
لطفا اگر راهی داره بگید؟

سلام
یا خدا توچکار کردی داداش؟؟؟
مرتضی داداشم هیچ راهی نیستش تنها راه اینه که لینک رفرال یکی از وب سایت هایی که عضویت داری رو بزاری و تبلیغ بخری از وب سایت این تنها راه داداش متاسفانه برگشتی نداره و شما اولین نفر نیستی که این اشتباه رو میکنی.
لینک رفرال یکی از وب سایت هایی که عضویت داری رو تبلیغ کن ان شا الله با این مقدار ساتوشی حتما میتونی زیر مجموعه بگیری برای خودت این تنها کاره داداش.
برای تبلیغ surf ads رو انتخاب کن چون این گزینه بالا ترین شانس جذب رفرال رو داره
در کل شانسیه تبلیغات و بدست اوردن رفرال.
کلا تو سایتی که انتخاب میکنی دقت کن داداش.
اگه کاربر سایت تو رو نداشته باشه و علاقه مند باشه حتما ثبت نام میکنه این دیگه به شانست بستگی داره. خیلی خیلی ناراحت شدم داداش چون واقعا مبلغ زیادیه 28 هزار ساتوشی اونم الان که قطره ای داره ساتوشی میده.
هیچ وقت اجازه نده اینقدر بالانست زیاد بشه تا به 4 یا 5 هزار ساتوشی رسیدی برداشت بزن به فاست پی
موفق باشی
محاله اینجا کسی سوال بپرسه و جواب نگیره.

مرتضی دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 10:12

سلام خسته نباشید یه توضیحی در باره ی روبل وبرداشتش بدید لطفاً

سلام مرتضی عزیز
این قسمت جدیدا به وب سایتADBTC اضافه شده و می تونه منبع درامد خوبی برای من و شما باشه. حتما میدونید که روبل واحد پول روسیه هستش شما برای این که بتونید این ارز رو استفاده کنید باید اکانت پایر داشته باشید اگرچه کیف پول پایر محدودیت هایی برای ما ایرانی ها قرار داده اما شما با ساختن اکانت وریفای نشده هم به راحتی می تونید روبلی که از وب سایت adbtc بدست میارید رو به وب اکانت پیر خودتون انتقال بدید.
البته به زودی اموزش ساختن اکانت پایر و همچنین ترفندی که باعث افزایش کسب درامد شما از وب سایت adbtc میشه رو در این قسمت قرار میدم تا درامد بالا تری از این وب سایت داشته باشید.

Ali دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 01:37

سلام. میخواستم ازتون تشکر کنم بخاطر زحماتی که میکشین و اطلاعاتتون رو در زمینه کسب درآمد آنلاین، بطور رایگان در اختیار دیگران قرار میدین. من طبق نکاتی که شما گفتین، یه اکانت جدید در سایت adbtc.top با آی پی ایران و ایمیل جدید ساختم و بلافاصله شروع کردم به کسب درآمد از این سایت خیلی خوب. اکانت قبلی من در این سایت بخاطر استفاده از وی پی ان مسدود شده بود. پارس بیت کوین بهترین سایتی هستش که من تا الان در زمینه آموزش کسب درآمد آنلاین دیدم. من امروز از سایت coinpayu.com هم برداشت کردم. در این سایت هم از همون ابتدا با وی پی ان ثبت نام و فعالیتم رو شروع کرده بودم و این بار دومی بود که برداشت میکردم از این سایت. خیلی جالبه که این سایت هیچ حساسیتی روی وی پی ان نداره ولی adbtc فورا حساب کاربری رو مسدود میکنه.

درود علی اقا گل نظر لطفته داداش گلم
خدا شاهده خیلی ایده توی ذهنمه که می تونه در بالا بردن درامد همه دوستان موثر باشه اما به دلیل مشکلات و زندگی متاهلی خیلی کم وقت پیدامیشه وب رو اپ دیت بکنم من بهتون قول میدم در اینده جبران بکنم.
مواردی که درر اینده در وب پارس بیت کوین شاهد خواهید بود
1. بزرگ ترین ماراتن جمع اوری که در هیچ وبلاگ و وب سایتی مشاهده نکردید.( این ماراتن یه الگویی هستش برای بالا بردن درامد و یه راهنما برای همه کاربران علاقه مند به ارز دیجیتال و همچنین یه انرژی مثبته برای همه عزیزان تا باقدرت بیشتری این مسیر رو ادامه بدن )
2. استراتژی تبدیلی که یک نوع ترید هوشمنده که صد در صد باعث بالا بردن درامد هممون می شه.
3. پاداش وفاداری به وب پارس بیت کوین در وب سایت adbtc و همچنین coinpayu ( یعنی عزیزانی که رفرال بنده شدن و خواهند شد اون کمیسیون ای که سایت به من میده رو به خودشون برمی گردونم)
4. ایجاد پیج اینستاگرام پارس بیت کوین و اموزش ویدیو و اموزش ترفند ها برای درامد بیشتر و این که بتونم خبر ها رو سریعتر بهتون اطلاع بدم.
داداش گلم من از سال 2014 کار خودم رو شروع کردم و تجربیات زیادی در این زمینه دارم و رایگان در اختیار همه عزیزان قرار میدم و هیچ کس رو مجبور نمیکنم زیر مجموعه بنده بشه این این لطف دوستانه که وب سایت های معرفی شده پارس بیت کوین رو برای شروع کسب درامد خودشون انتخاب میکنن.
و اما در رابطه با مطالبی که نوشتی باید بگم داداشم وب سایت coinpayu همه به وی پی ان حساسه و اگه ادامه بدید دیر یا زود مسدود می شید.
اگه قوانین سایت رو بخونید هم دقیق بهش اشاره شده. کلا داداش تمام وب سایت های ارز دیجیتال به وی پی ان حساسیت نشون میدن دلیلش رو بخاطر طولانی شدن مطلب در یه جای دیگه عنوان میکنم. از الان به بعد در همه وب سایت ها بدون وی پی ان کسب درامد کن داداش گلم تا مشکلی برات پیش نیاد. ان شا الله که بتونی برداشتت رو از اد بی تی سی بدون مشکل بزنی که مطمنم بدون مشکل میتونی ادامه بدی.
برات ارزوی موفقیت میکنم ببخشید که طولانی شد.

Ali یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:58

سلام. واقعا ازتون ممنونم بابت توضیحات مفصلی که راجع به استفاده از وی پی ان در سایت adbtc.top دادین. همونطور که قبلا گفتم من در این سایت تا الان با آی پی انگلستان فعالیت میکردم و مشکلی پیش نیومده بود ولی متاسفانه امشب که دوباره خواستم وارد این سایت بشم، همون لحظه اکانتم مسدود شد. حق با شما بود، از اول باید با آی پی ایران وارد میشدم. موجودی من در این سایت ده هزار ساتوشی بود. احتمالا مجبورم یه اکانت دیگه با ایمیل جدید و البته آی پی ایران بسازم.

خواهش میکنم داداشم این وظیفه منه که به سوالات شما جواب بدم
علی جان اگه خواستی یه اکانت جدید بسازی چند تا نکته میگم توجه کن ان شا الله بدون مشکل اکانتت رو بسازی داداش حیف این سایت که شما ازش محروم بشی
نکته اول : قبل از ساختن اکانت جدیدکش و کوکی مرور گرت رو به طور کامل پاک کن هم برای کامپیوتر و هم گوشی موبایل.
نکته دوم : حتما حتما از یه ایمیل جدید برای ثبت نام استفاده کن و دوباره با ایمیل اکانت قبلی اکانت جدیدتو نساز.
نکته سوم:اگه قبلا از این وب سایت برداشت داشتی مثلا به فاست پی دیگه برای اکانت جدید نمی تونی ادرس فاست پی رو بدی البته بعد از جایگزین شدن ادرس ای جدید بخاطر هک شدن فکر کنم مشکلی نداشته باشی با ادرس بیت کوین فاست پی.
چون سایتا از روی ادرسی که به اونا میدی هم متوجه میشن شما دوتا اکانت داری.
امید وارم بدون مشکل بتونی اکانت جدیدت رو بسازی طبق رعایت نکات بالا اما در کل ساختن اکانت دوم جوری که سایت با خبر نشه خیلی مشکله اما در باره مورد شما دیگه راهی وجود نداره داداشم جز ساختن اکانت جدید.
برات ارزوی موفقیت میکنم اگه سوالی داشتی تا جایی که بتونم جواب بدم در خدمتتم.

Ali شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 12:32

سلام. من چند وقتی میشه که در سایت adbtc.top فعالیت میکنم ولی با وی پی ان و آی پی انگلستان. تا الان هم هیچ مشکلی برای حساب کاربری من پیش نیومده. الان میخوام موجودی حسابم رو برداشت کنم. میخواستم از شما بپرسم که این احتمال وجود داره که سایت موقع برداشت، حسابم رو مسدود کنه؟ من تا قبل از اینکه با سایت شما آشنا بشم، تو اون سایت ثبت نام کردم و اصلا نمیدونستم که نباید با وی پی ان وارد بشم.

سلام علی اقا گل
داداش گلم سوال سختی پرسیدی چون جواب من اگه اشتباه باشه اکانت شما مسدود میشه.
داداشم بزار یکم برات توضیح بدم اونوقت هرجور صلاح میدونی عمل کن
یادمه دو سال پیش وب سایت اد بی تی سی فیلتر شد من مجببور شدم با وی پی ان کانکت بشم چون کلا فکر میکردم اخر خطه دیگه این از فیلتر در نمیاد دقیقا مثل کونتی پلای الان ولی برداشتی نمیزدم تمام دررامدم رو صرف تبلیغات میکردم این از این
دوم این که داداشم این وب سایت بیشتر به ساختن چند اکانت با یک اینترنت وحشت ناک حساسه و در جا بلاک می کنه یعنی شما فقط و فقط باید یه اکانت داشته باشی.
در مورد وی پی ان هم عکس العمل نشون میده اما من هنوز با اون اکانت سه سال پیش هستم.
من همه برداشتام رو با ایپی خودم زدم بدون مشکل .
داداشم یه قسمتی بهت میگم برو نگاه کن ببین ایپیت چیه انگلیسه کلش یا ایران
برو قسمت Security برای من ایپی ایران رو نشون میده و تیک سبز خورده همین جا بهم خبر بده تا یه فکر چاره بکنم برات فعلا برداشت نزن فقط تو اون قسمتی که گفتم رو چک کن داداش خبر بده
موفق باشی سعی میکنم سریع تر جوابت رو بدم علی جان
و اینم بگم داداش به هیچ عنوان دیگه از وی پی ان استفاده نکن که سایتا جوری مسدود میکنن که به هیچ وجه نمیتونی دیگه با سیستم خودت و ایپی خودت تو اون سایت ثبت نام کنی

سعید شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 00:22

سلام
هر 10000 ساتوشی چقدر بیت کوین میشه ؟

سلام اقا سعید گل
در کل هر 100 میلیون ساتوشی می شه 1 بیت کوین کامل که همین الان که دارم بهت پیام میدم قیمتش (بزار چک کنم ) یک میلیارد و پانصد و شصت و سه میلیون تومنه شاید باورت نشه اول کرونا 40 میلیون تومن بود و مطمن باش دوسال دیگه شاید 5 میلیارد بشه.
در جواب شما باید بگم میشه ده هزارم بیت کوین نه من و نه شما از این راه هیچ وقت نمیتونیم به یک بیت کوین کامل برسیم شاید سال 2014 یا 2012 که اوایل کارش بود می شد ولی الان نه اما میتونیم مقدار قابل توجه هی ساتوشی جمع کنیم جمع اوری کنیم.
این قطره قطره جمع کردن در اینده می تونه خیلی به من و شما کمک کنه شاید باورت نشه یه زمانی یک ساتوشی 1 تومن بود الان شده 15 تو من دوسال دیگه میشه 150 تومن شما هرچی بیشتر جمع کرده باشی بیشتر سود می بری حتی این قطره قطره جمع کردن و اینو بدون هیچی بیت کوین گرون تر بشه سایتا خسیس تر می شن.

یاس شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 18:20

سلام وقت بخیر. ممنون از راهنمایی قبلیتون. پیام داده بودم که در حساب کاربری این پیام برام اومد
Your account has been suspended for violating Terms of Service. If you think that it is a mistake, please contact us: support@adbtc.top
وبه support@adbtc.top چند روز پیش ایمیل فرستادم ولی جوابی نفرستادن، فکر کردم ایمیل اشتباه فرستادم که شما هم گفتید به همین ادرس ارسال کن.
ولی چند روز گذشت و جواب ندادن. راه حل چیه؟ ممنون

سلام یاس گرامی لطفا ایملیتون رو چک کنید و از طریق ایمیل بهم جواب بدید ان شا الله مشکلتون حل میشه

یاس شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 03:23

سلام.وقت بخیر. تو سایت برام این پیام اومد و نمیتونم وارد شمYour account has been suspended for violating Terms of Service. If you think that it is a mistake, please contact us: support@adbtc.top
چیکار کنم؟ به چه آدرسی ایمیل بزنم؟ ممنون

سلام یاس گرامی وقتتون به خیر
متاسفانه اکانت شما مسدود شده
باید دلیلش رو پیدا کنید در دو صورت اکانت شما مسدود میشه
اول : این که بیشتر از یک اکانت بسازید
دوم : از وی پی ان یا فیلتر ... استفاده کنید
شاید باورتون نشه اما بنده بیشتر از 4 ساله که در این وب سایت خوب عضویت دارم و بدون مشکل دارم فعالیت میکنم فقط با یک اکانت.
اگه مطمن هستید بدون هیچ اشتباهی اکانت شما مسدود شده به این ادرس support@adbtc.top
از طریق ایملیتون پیام بدید و بهشون بگید که بدون هیچ دلیلی مسدود شدید
اگه جواب ندادند یا اکانت شما باز نشد
مجبور هستید یه اکانت جدید با یه ایمیل جدید و یه ادرس جدید بسازید که من براتون دعا میکنم متوجه نشن چون اگه بدونن چند اکانت ساختید همه رو مسدود میکنن.
شما اول بهشون پیام بدید ان شا الله مشکلتون حل بشه.
اگه دیدید به هیچ عنوان مشکلتون حل نشد
اینجا به من پیام بدید تا برای شما یه فکری بکنم مشکلتون حل بشه.

سعید جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 23:57

سلام.چهار روز قبل ۴۵۰۰۰ ساتوشی برداشت زدم ولی بعدش تو ایمیلی که سایت برای تغییر آدرس میفرسته لینکش رو لمس کردم.یعنی اینکارم باعث میشه انتقال انجام نشه؟متاسفانه یکم عجله کردم و متن ایمیل رو خوب نخوندم

سلام داداش گلم
دقیق بهم بگو چی شده و چکارکردی تا بهت بگم چکار کنی من متوجه نشدم داداش !
اما اگه منظورت وب سایت adbtc هستش هیچ نیازی به تایید نیست فکر کنم قبلا میخواست اخرین برداشتی که 8 روز پیش داشتم فقط از من پسورد خواست و سریع انتقال داد به فاست پی برای ادرس اصلی کیف پول رو هنو تست نکردم. شاید شما به کیف پولاصلی واریز کردی
این از این درمورد تغییر ادرس هم وقتی به ادرست دست بزنی و حذفش کنی یه صفحه قرمز میاد داخل وب سایت اگه کیف پولاصلی بوده به هر ادرسی دادی ارسال می شه.
حالا اگه میخوای بدونی کی واریز میشه تو قسمت withdraw سمت راست نوشته چه تاریخی واریز میشه.
موفق باشی برا برداشت خیلی باید حواست جمع باشه اگه رفتدیگه کاریش نمیشه کرد داداش عزیزم.

مرتضی یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 12:18

با سلام
من به جای انتقال پول به کیف پول اشتباها این گزینه را زدم MOVE TO ADVERTISING BALANCE

وتمام مبلغ در Advertising balance ذخیره شده
حال باید چه کنم.

درود به شما
اولا ممنون به خاطر حضورت
مرتضی عزیز در پاسخ به سوالت باید بگم متاسفانه هیچ راهی وجود نداره داداشم که بتونی دوباره موجودی که به اون قسمت انتقال دادی برگردونی.
فقط میتونی لینک رفرال یکی از وب سایت هایی که داخلش عضو هستی رو تبلیغ کنی تا برای اون وب سایت رفرال بدست بیاری که به شانس و اقبال و میزان موجودی تو بستگی داره.
اشکال نداره داداشم اگه زیر 5000 ساتوشیه مشکلی نیست دوبار ه جمع کن ولی دیگه این اشتباه رو تکرار نکن من در قسمت توضیحات کاملا توضیح دادم داداش.
برات ارزوی موفقیت میکنم
برقرار باشی داداش گلم.

رز یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 00:40

سلام. چرا سایت adbtc قسمتwithdrawal رو برداشته؟ یعنی دیگه پرداختی نداره؟

درود به شما
اول ممنون بخاطر حضورت
نه رز عزیز برنداشته شما روبروی بالانس رو اگه مشاهده کنی یه کیف پول سبز می بینی اگه روی اون کلیک کنی به قسمت برداشت منتقل می شی این وب سایت یکی از معتبر ترین وب سایت های ارز دیجیتال هستش خیالتون احت باشه اگه مشکلی پیش بیاد در وب پارس بیت کوین اطلاع رسانی میکنیم.
در ضمن به هیچ عنوان از فیلتر شکن یا وی پی ان استفاده نکنید که مسدود می شید الان ایپی شما رومانی هستش با ای پی کشور خودمون در تمامی وب سایت ها فعالیت کنید
برقرار باشید

Paris چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 11:05

سلام وقت بخیر، میخواستم ببینم به حساب پییر هم میشه انتقال داد؟؟؟

این سایت بیت کوین رو فقط به کیف پول اصلی و کیف پول موقت فاست پای انتقال می ده اما جدیدا روشی پیدا کردم که وب سایت adbtc به شما روبل روسیه میده و میتونید اونو به کیف پول پایر خودتون واریز کنید به زودی اون روش رو در وب پارس بیت کوین قرار میدم تا همه عزیزان استفاده کنند.( انشا الله تا روز جمعه 25 بهمن )

سعید چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 10:50

با سلام و احترام میشه بفرمایید که این سایت به کیف پول تراست والت هم واریز میکنه؟ممنون

درود سعید عزیز
بنده تجربش رو نداشتم اما تراست والت ه یک کیف پول معتبر تحت وبه و به احتمال زیاد انتقال
می ده

Maria پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 23:10

من الان با دوتا جیمیل رفتم باید چیکار کنم

سلام
منظورتون از دوجیمل چیه؟؟؟
با دوجیمل در یک سایت ثبت نام کردید؟ یعنی در یک وب سایت دوبار و با دوجیمل ثبت نام کردید؟
چون اگه یه اکانت داشته باشید فقط یک جیمیل محسوب میشه اما اگه اشتباهی دوبار ثبت نام کرده باشید با دو جیمل امکان داره مشکل پیش بیاد. چون قبلا هم گفتم فقط یه بار میشه در یک وب سایت کسب درامد ثبت نام کرد با یک سیستم و یک اینترنت.

Maria پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 15:34

ممنونم از پاسخگوییتون
بهترین کیف پول برای این سایت چیه؟
و آیا میشه از دو جیمیل همزمان در یک گوشی استفاده کرد

سلام به شما
بهترین کیف پول کونومی و بلاکچین هستش که کونومی رو به زودی در وب پارس بیت کوین قرار میدم
برای استفاده از وب سایت های رایگان ارز دیجیتال شما فقط باید یک اکانت داشته باشید و از یک جیمل استفاده کنید و الا همه اکانت های شما مسدود می شه.
ممنون از همراهی تون به من دلگرمی میده

Maria چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 13:14

سلام
خرید عضو چ تاثیری داره و چجوری انجام میشه؟

سلام ماریا گرامی
خرید عضو بستگی به شانس شما داره
براتون مثال میزنم
مثلا شما از طریق قسمت خرید عضو یه کار بر رو خریداری میکنید به قیمت 4 هزار ساتوشی در حالی که تا قبل از خرید این کار بر فعال بوده و هروز اگهی های خودش رو کلیک میکرده از شانس بد شما از روزی که این کار بر رو خریداری میکنید این کاربر دیگه اگهی ها رو کلیک نمیکنه که بتونه اون 4 هزار ساتوشی که شما برای خریدش خرج کردید به شما بر گردونه و بعدش شما سود ببرید. در کل شانسیه و تظمینی روش نیست. و عکسشم میشه کاربری رو میخرید با 4000 ساتوشی و این کاربر برای شما 400 هزار سود اوری میکنه و اگهی میخره.
امید وارم تو نسته باشم جواب سوال شما رو بدم موفق باشید

بهراد دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 10:37

میخواستم بدونم چه جوری میشه از این سایت تبلیغات خرید

سلام بهراد عزیز
در صفحه اصلی داشبورد وب سایت adbtc قسمت Advertise سه گزینه وجود داره
اول Surf ads
دوم Actice Window Surfing
سوم Autosurfing
شما روی هر کدوم از این 3 تا کملیک کنید میتونید به راحتی با استفاده از موجودی حساب خودتون در وب سایت( یعنی ساتوشی هایی که تا حالا جمع کردید ) یا دپوزیت میتونید تبلیغات بخرید و وب سایت خودتون رو به نمایش بدید طبق تجربیات بنده بهترین گزینه برای surf ads هستش که به ازای هر بازدید بین 12 تا 14 ساتوشی باید بپردازید من خیلی این گزینه رو تست کردم و رفرال هم جذب کردم اما میشه گفت همیشه جواب نمیده برای من پیش اومده با 1000 ساتوشی تونستم یک زیر مجموعه جذب کنم و شده با 6000 هزار ساتوشی حتی یک زیر مجموعه هم عضو وب سایتی که پرموتش کردم نشده میگم شانسیه بستگی به این داره که کار بری کهداره وب سایت تبلیغی شما رو می بینه عضو سایتی که تبلیغ مییکنید باشه یا نه یا اصلا خوشش بیاد یا خیر. باز نظر خودتونه میتونید تست کنید. به زودی یک وب سایت رایگان برای تبلیغات و رفرال گیری به جمع سایتامون اضافه میشه طبق سوال شما بهراد عزیز.
امید وارم دقیق براتون توضیح داده باشم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد