.

.

.
.

.

.

ثبت نام و نحوه کسب درامد از سایت Fire Faucet


آموزش ثبت نام در سایت Fire Faucet وکسب درامد رایگان ازاین سایت

سلام خدمت همه عزیزان

این جلسه قصد دارم یکی از بهترین سایت های رایگان کسب بیت کوین رو به شما معرفی کنم از ثبت نام گرفته تا چگونگی کار با این سایت رو مثل گذشته کاملا شفاف و به راحتی هرچه تمام تر براتون توضیح می دم که به راحتی بتونید از این سایت کسب درامد کنید.

معرفی Fire Faucet

سایت fire faucet  داری اعتبار خیلی بالایی هستش و از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستش.

اساس کار این سایت  اینه که  ما به فعالیت در سایت  امتیاز به دست میاریم که

 و بعد   در بخشی از سایت این امتیازات بدست امده را تبدیل به ارز دیجیتال  می کنیم که باید بگم این سایت بیش از 12 ارز دیجیتال رو  پشتیبانی می کنه که ما می تونیم بسته به علاقه خودمون هر ارزی که مایل باشیم انتخاب کنیم و امتیازات خودمون رو به اون ارز تبدیل کنیم.

دوستان لازمه جمع اوری ارز دیجیتال در این سایت اینه که قبل از هرچیز شما در سایت فاست هاب ثبت نام کنید

و قبل از ثبت نام در سایت فاست هاب باید یک کیف پول برای خودتون بسازید

بعد از اون ادرس کیف پول اصلی خودتون رو در سایت فاست هاب تعریف کنید و پس از اون در سایت Fire Faucet نیز ادرس کیف پولی که ساختید و در سایت فاست هاب قرار دادید رو کپی کنید یعنی به طور ساده تر اینو بگم که 

شما برای این که بتونید ارز دیجیتالی از سایت Faire Faucst  به دست اوردید رو به سایت فاست هاب انتقال بدید نیاز به یک ادرس کیف پول دارید که در سایت فاست هاب تعریف شده باشه.

دوستان عزیز  من تمام این موارد رو براتون توضیح میدم و به راحتی می تونید از این سایت کسب درامد داشته باشید.


و همچنین اگه تا الان اکانت فاست پی خودتون رو نساختید

 به اینجا مراجعه کنید.

 این دو کیف پول لازمه فعالیت در این سایت هستند و در کل شما عزیزان که قصد جمع اوری ارز دیجیتال رو دارید باید یک کیف پول برای نگهداری ازهاتون داشته باشید

فاست هاب برای اینه که پول شما به طور موقت در یک نکته نگهداری بشه تقریبا 99 در صد سایت هایی که من در این وبلاگ معرفی کردم درامد شمارو پس از رسیدن به حد نصاب  در صورت تمایلتون به حساب فاست هاب منتقل میکنن.

و کیف پول اصلی برای اینه که هم ارز دیجیتالتون رو یه نکته نگهداری کنید و هم اگه خواستید از طریق صرافی های انلاین که در همین وبلاگ معرفی کردم و اموزشش رو قرار دادم بتونید  ارز دیجیتال خودتون روبه پول کشورمون تبدیل کنید.

خوب عزیزان بریم سروقت ثبت نام 

ثبت نام در سایت Fire Faucet

ابتدا بر روی عکس زیر کلیک نمایید تا وارد سایت  Fire Faucet شوید

 حال بر روی دکمه Register کلیک کنید تا فرم ثبت نام براتون باز بشه و دقیقا مثل عکس زیر پر کنید تا مراحل ثبت نام به درستی انجام بگیره و اکانت خودتون رو بسازید.

 1. ایمیل معتبر  که رمز ان را بدانید وارد کنید.

 2. یک نام کاربری به دلخواه خودتون به صورت انگلیسی وارد کنید.

 3. رمز عبوری برای خود تعیین کنید.

 4. تکرار رمز عبور.

 5. کپچا را حل کنید.

 6. در نهایت بروی دکمه Create Account کلیک نمایید.

بعد از رجیستر و ساختن اکانت در صورتی که سایت Firee Faucet  ایمیلی به ادرس ایمیل شما بفرستد اون را تایید کنید تا اکنت شما وریفای شود.

بعد از انجام ثبت نام طبق عکس بالا بروی کزینه LOGIN کلیک کنید.

 1. ایمیل یا نام کاربری را که در این سایت ثبت نام کردید وارد کنید .

 2. پسوردی را که در مرحله ثبت نام انتخاب کردید وارد کنید.

 3. کپچا رو حل کنید.

 4. برای ورود به سایت بروی LOGIN  کلیک کنید .

 تبریک دوستان ثبت نام شما با موفقیت انجام شد

 دوستان عزیز به دلیل اهمیت این قسمت قبل از معرفی سایت به شما  اموزش می دم چطور ادرس کیف پولی که در سایت فاست هاب معرفی کردید در این سایت نیز معرفی کنید چون بدون این ادرس نمیشه Acivity point  رو تبدیل به ارز دیجیتال کرد.

این کاربرای اینه که ما ادرس کیف پولمون رو بروی اکانت فاست هابمون ست کنیم و پس از اون به سایت Fire Faucet  معرفی کنیم تا بتونیم در این سایت خوب فعالیت داشته باشیم

- در کل این کار اولین کاری هستش که همه عزیزانی که قصد جمع اوری ارز دیجیتال دارند باید انجام بدن

1. ساختن کیف پول اصلی

2. ثبت نام در سایت فاست هاب که یک نوع کیف پول موقت هستش.

در کل باید شما برای این که بتونید از این سایت بسیار خوب برداشت بزنید باید سه تا کار انجام بدید.

قبل از انجام این 3 کار و قبل از شروع جمع اوری بیت کوین شما عزیزان باید  حتما حتما کیف پول اصلی  خودتون رو بسازید و همچنین در کیف پول موقت کوین پات ثبت نام کنید  بعد از ثبت نامکه در وبلاگ مشخص هستش طبق مراحل زیر عمل کنید دوستان تا بریم سراغ اموزش سایت Fire Faucet

بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله اکانت شما active می شه.

مرحله اول کپی کردن ادرس بیت کوین از سایت Blockchain

عزیزان یک نکته مهم رو من قبل از این کار دقیق بهتون بگم 

سایت بلاکچین فیلتر هستش و باید با قند شکن اون رو باز کنید و طبق عکس زیر ادرس کیف پول رو در یک فایل نوت پد ذخیره کنید و بعد از این که ادرس رو ازسایت بلاک چین برداشتید دیگه نیازی به  قند شکن ندارید  قند شکن رو ببندید و سایت فاست هاب رو باز کنید  و ادرس رو در اون قسمت کپی کنید که درامدی که در سایت Fire Faucet به دست میارید به سایت فاست هاب انتقال پیدا کنه.

 بروی عکس زیر کلیک کنید تا وارد سایت بلاکچین بشید

 خوب بعد از این که وارد حساب بلاک چین خودتون شدید طبق عکس زیر عمکل کنید.

دوستان عزیز طبق عکس بالا ادرس بیت کوین شما در قسمت شماره 3 وجود داره که باید اون ادرس رو در  قسمت مشخص شده سایت فاست هاب کپی کنید تا بتونید  ارزهایی که جمع اوری می کنید رو در سایت فاست هاب ذخیره کنید

مرحله دوم کپی کردن ادرس بیت کوین در سایت Faucet Hb

 در بالا به این نکته مهم اشاره کردیم که سایت بلاکچین فیلتر هستش و باید از قند شکن استفاده کنیم و بعد از این که ادرس رو در یک فایل نوت پد کپی کردیم قند شکن رو ببندیم و سایت فاست هاب رو باز کنید و در قسمت پایین که در عکس مشخصه کپی کنید.

 1. با کلیک بروی گزینه Wallet Adresses  این صفحه برای شما باز میشود

 2. طبق نوشته بالا  شما میتوانید ادرس کیف پول خود را برای ارز مورد نظر در این صفحه وارد کنید.

 3. طبق نوشته بالا شما باید قبل از برداشت ادرس کیف پول خود را در این قسمت وارد کنید.

 چون اگه قبل  از این که ادرس کیف پول  خودتون رو در این صفحه وارد کنید در هر یک از سایت های مورد نظر  برداشت بزنید هیچ پولی به این قسمت انتقال پیدا نمی کنه لازمه انتقال  ارز جمع اوری شده در همه سایت های معرفی شده  توسط بنده اینه که اول ادرس کیف پول بلاکچین رو در این قسمت قرار بدید و بعد از اون دوباره همون ادرس رو در قسمت مورد نظر  سایت های معرفی شده قرار بدید تا به راحتی ارز جمع اوری شده به این سایت انتقال پیدا بکنه.

این دقیقا مثل یک بسته پستی هستش که باید ادرس دقیق اون رو روش بنویسید و بدون ادرس امکان فرستادن  بسته وجود نداره

4. در این قسمت لینک  ادرس کیف پول در سایت بلاکچین رو برای بیت کوین قرار بدید.

5. در این قسمت نوع ارز مورد نظری که ادرس کیف پول ان را دارید انتخاب کنید برای هر ارز ادرسی مشخص وجود داره در سایت بلاکچین فقط ادرس کیف پول بیت کوین هستش که شما باید گزینه btc رو در قسمت مورد نظر انتخاب کنید.

6. بروی گزینه Link This Adresses  کلیک کنید تا لینک  ارز دیجیتال شما برای  ارز بیت کوین ثبت بشه ثبت بشه.

7. در کادر قرمر رنک اشاره به این داره که برای هر ارز دیجیتال فقط یک ادرس قرار بدید و از قرار دادن چند ادرس خود داری کنید

مرحله سوم ( اخر ) کپی کردن ادرس بیت کوین در سایت Faire Faucet

 خوب عزیزان برای این که ما بتونیم ارز دیجیتالی که جمع می کنیم رو از سایت Faire Faucet   به سایت Faucet Hb  انتقال بدیم  باید ادرس بیت کوینی که از سایت Blockchain  بدست اوردیم و درسایت Faucet Hb کپی کردیم رو  مجددا در سایت Faire Faucet و هر سایت دیگه که از ما ادرس کیف پول بخواد کپی کنیم که همه  ارز ها در یک جا انباشته بشه و به کیف پول اصلی انتقال بدیم.

 دوستان برای کپی کردن ادرس کیف پول طبق عکس زیر عمل کنید. 

اولین کاری که باید انجام بدیم اینه که بعد از ورود به سایت Fair Faucet  در منو کشویی ( زیر نام کاربری) بر روی  دکمه  Wallet Balance  کلیک کنیم که صفحه بالا باز میشه

1. قسمت ادرس بیت کوین هستش که ما باید ادرس کلیف پول Blockchain رو که در سایت Faucet hb  کپی کردیم در این سایت هم کپی کنیم و تا کپی نکنیم اجازه انتقال  هیچ ارز دیجیتالی به ما داده نخواهد شد

2. بروی قسمت ابی رنگ که مشخص هستش کلیک میکنیم و ادرس بیت کوین خودمون رو وارد می کنیم.

- نکته مهم دوستان حتما یادتون باشه بعد از کپی کردن ادرس در قسمت مربوطه در قسمت پایین حتما بروی سیو کلیک کنید و الا تغییرات انجام نمی شه.

 

 1. در این قسمت می گه ما دریافتی های شمارو دقیقا به کیف پول Faucet Hb واریز می کنیم و مطمن باشید که ادرس کیف پولتون رو در سایت Faucet Hb قرار دادید.

 2. توجه : اطمینان حاصل کنید که آدرس مورد استفاده شما فقط  متعلق به شما هستش به شماست و به همان حساب FaucetHub وصل شده است یعنی حتما ادرس کیف پولی که در سایت فاست هاب قرار دادید در این قسمت وارد کنید و الا اکانت شما مسدود میشه

 3. عزیزان سایت بلاک چین ارز بیت کوین و اتریوم رو پشتیبانی میکنه و برای ارز های دیگه باید در کیف پول های دیگه ثبت نام کنید من چون بلاکچین سایت معتبری هستش این کیف پول رو انتخاب کردم برای نگهداری ارز دیجیتال  از طرفی با ارزش ترین ارز دیجیتال بیت کوین هستش پس ما نیازی به ارز های دیگه نداریم اگر چه در این سایت به راحتی میتونید ارزهاتون رو به هر پولی که دوست دارید تبدیل کنید اما شما در همه سایت ها اساس کار رو بر جمع اوری بیت کوین بگیرید که دچار پیچیدگی نشید.

 خوب عزیزان پس از این که ادرس کیف پول رو در این قسمت وارد کردید به راحتی میتونید برداشت بزنید و وقتشه اموزش رو شروع کنیم.

 دوستان عزیز به عکس زیر توجه کنید من طبق این عکس اموزشم رو شروع میکنم سایت یکم گسترده هستش و نیازه که دقیق براتون توضیح بدم.

 

1. توضیحات قسمت wallet balance

 1. دوستان در عرصه ارز دیجیتال با ارزش ترین پول بیت کوین هستش که قیمت بالایی داره و ما تمرکزمون رو  روی ارز دیجیتال بیت کوین معطوف میکنیم و در قسمت بالا بیت کوین رو انتخاب می کنیم.

2. بروی قسمت ابی رنگ که مشخص هستش کلیک میکنیم و ادرس بیت کوین خودمون رو وارد می کنیم.

3. همچنین از این قسمت هم میتوانیم ادرس کیف پول رو وارد کنیم

4. شما در قسمت Exchange  به راحتی میتوانید ارز دیجیتال خود را به سایر ارز ها تبدیل کنید.

توضیحات قسمت Exchange

A.  در بالا گفته که شما در  میتوانید در سایت Fire Faucet روزانه مقدار مشخصی ارز دیجیتال  خرید و فروش کنید. که محدودیت ان  تا 4 دلار می باشد. یعنی شما میتوانید روزی  معادل 4 دلار ارز دیجیتال بخرید با بفروشید.

B. در این قسمت ارز دیجیتالی که قصد فروش ان را دارید انتخاب می کنید.

C. در این قسمت مقدار ارزی که قصد فروش ان را دارید انتخاب می کنید مثلا اگر ارز انتخابیBITCOIN باشه 0.00010000. BTC که تقریبا معادل 1$ هست  هم اندازه اون سایر ارز ها رو  برای شما تبدیل میکنه.

D. گزینه MAX بالاترین مقدار ارز انتخابی رو نشون میده .

E. در این قسمت ارزی که قراره بخرید رو مشخص میکنه .

F. در این قسمت مقدار ارزی که قصد فروش ان را دارید انتخاب می کنید.
I.  بروی گزینه Exchange کلیک کنید تا مبادله انجام بشه.
در واقع ما در این قسمت ارز دیجیتال خودمون رو به ارز های دیگه تبدیل می کنیم.
5. با کلیک بروی این قسمت شما میتوانید برداشت هایی که در گذشته از این سایت داشتید رو مشاهده کنید
6. محدودیت برداشت که به تازگی به سایت اضافه شده که میگه شما می تونید روزانه به میزان 1 دلار از سایت برداشت داشته باشید.
7. توجه داشته باشید در صورتی که نوار پایین به رنگ سبز باشه شما میتونید از سایت برداشت کنید در بعضی مواقع نوار به رنگ خاکستری هستش که باید صبر کنید تا سبز بشه.

2. توضیحات قسمت settings

A.  در واقع این قسمت تنظیمات مدت زمان ذخیره ارز دیجیتال هستش که شما مشخص میکنید ارز هایی که از این سایت بدست میارید رو در  سایت Fire Faucet نگهداری کنید یا مستقیما به سایت Fauce Hb  بفرستید

B. در قسمت Pay out Boost برای این هستش که ارز های بدست امده رو می شه چند برابر کرد مثلا اگه قصدتون اینه که ارزها رو مستقیما به سایت faucet hb بفرستید با استفاده از Pay out Boost حتی میشه ارز ها را 4 برابر کرد یعنی اگه به ما یک ساتوشی میده اگه بخوایم بعد از 20 دقیقه ارز رو به سایت faucet hb بفرستیم 4 ساتوشی انتقال پیدا می کنه.

C. در قسمت  Pay out Timer شما میتوانید مدت زمان auto faucet رو مشخص کنید که بر اساس مدت زمان مشخص مقدار مشخصی ارز دیجیتال پاداش خواهد داد.

قبلش یه توضیح مختصری در باره چگونگی کسب درامد در این سایت بدم

دوستان در این سایت ما با انجام کار های مختلف Activity Point  در یافت میکنیم و این امتیازات رو از طریق autofaucet به ارز دیجیتال تبدیل می کنیم و ما در این قسمت مشخص میکنیم زمان تبدیل ارز دیجیتال چقدر باشه و به دو روش میشه ارز دیجیتال رو دریافت کرد روش  اول انتقال به سایت faucet hb از طریف ادرسی که ثبت کردیم و روش دوم ذخیره در سایت fire faucet که بعد از سبز شدن قسمت برداشت ها میتونیم برداشت کنیم که در قسمت Pay out Timer مشخص هستش.

به عنوان مثال اگه شما در قسمت  Pay out Timer تیک گزینه 1 Minute  رو بزنید اگه مقدار  پاداش 1 BTC باشه با تو جه به X2 در هر دقیقه 2 BTC به حساب FAUCET HB ما افزوده میشه و سایر  موارد هم به این صورت هستش که شما میتونید به صورت دلخواه هر کدوم رو که تمایل داشتید انتخاب کنید.

D.  این قسمت مربوط به زمان auto faucet  می شه که به نظر بنده بهترین انها  گزینه 20 minute هستش که باعث می شه در سایت faucet hb لول ما بالا بره و باعث شبز شدن چتر و دریافت ارز دیجیتال می شه در این مورد در  قسمت کیف پول  Faucet Hb مفصل توضیح داده شده.

توجه.  دوستان بعد در قسمت پایین یادتون باشه حتما  تنظیمات رو سیو کنید
3.توضیحات قسمت Wallet Adress 
در بالا کاملا در باره این قسمت تو ضیح داده شد و نیازی به توضیحات مجدد نیست.
 به طور خلاصه در این قسمت ما ادرس ما ادرس کیف پول Blockchain خودمون رو که در کیف پول موقت Faucet Hb ثبت کردیم در این سایت هم ثبت میکنیم تا بتونیم از قسمت Auto Faucet استفاده کنیم.
4. توضیحات قسمت Referral
  در این بخش لینک مجموعه گیری شما قرار داره که با معرفی این لینک  به سایر دوستان مقداری کمیسیون در یافت کنید.
5. توضیحات قسمت Leader Board
 در این قسمت افرادی که تونستن امتیاز بیشتری کسب کنند قرار میگیرند و در پایان روز به اونا جایزه تعلق میگیره.
6. توضیحات قسمت Support
 در صورتی که سوال یا پیشنهادی داشته باشید از این قسمت می تونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید
5. توضیحات قسمت DashBoard
 این قسمت مهمترین قسمت سایت هستش که بنده دقیقا جز به جز اون رو به صورت تصوصیری برای شما توضیح میدم تا بدون مشکل به کسب درامد بپردازید.
به عکس زیر تو جه کنید


1
در این قسمت مقدار ACTIVE POINT که از طریق FAUCET 

 و OFERVAL و... جمع اوری کرده ایم به ارز دیجیتال تبدیل می کنیم
2. در اینجا ما تعداد 2548 ACTIVE POINT جمع اوری کردیم که 
از طریق توضیحات زیر به ارز دیجیتال تبدیل میکنیم
 توضیحات قسمت SHORT LINK
 SHORT LINK یکی از مهمترین قسمت هایی هستش که امتیازات زیادی رو میشه از این قسمت بدست اورد
به عکس زیر تو جه کنید تا با نحوه انجام SHORT LINK اشنا شده و  امتیازات زیادی بدست بیارید




نظرات 3 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 19:37

سلام
میشه لطفا نحوه کار با قسمت shortlink رو برامون بگید؟

درود مجید عزیز
شورت لینک در واقع کتاه کننده لینک هستش
اول این که شما باید یک کپچا رو حل کنید بعد از اون چند تا تبلیغ در صفحه جدا برای شما باز میشه که باید صفحات رو ببندید این صفحه ها یکم مزاحم هستند اما درامد اون سایتی که این شورت لینک رو داره به شما میده از این صفحات و تبلیغات هستش. بعد از اون یه شمارش معکوس میاد که بعد از این که صفر شد باید کلایم کنید و ارزتون رو در یافت کنید که معمولا خیلی بیشتر از مقدار عادی اونه.
داداش گلم امید وارم متوجه شده باشی حالا سر فرصت کامل به صورت یک اموزش مجزا تصویری قرار میدم.

ADMIN- PARSBITCOIN جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 23:40

سوال از نازی گرامی
سلام خسته نباشید. این سایت هنوزم پرداختی داره؟ من با گوشی خودم ثبت نام کردم متاسفانه با فیلتر شکن رفتم و حسابمو مسدود کرد. با یک گوشی دیگه امتحان کردم شد. الان میتونم تو گوشی خودم با این حسابم وارد شم یا کلا منو شناسایی کرده؟
پاسخ
درود برشما ببینید این وب سایت وب سایت خوبیه اما میزان کسب درامد از این وب سایت بالا نیست مثلadbtc شما برای ساخت اکانت دوم باید از یه ایمیل دیگه استفاده کنید حتی یه مرور گر دیگه اعتمالش ضعیفه بلوک بشید اما این امکان وجود داره.بدون وی پی ان فعالیت کنید تا هیچ مشکلی برای اکانتتون پیش نیاد بالا 3 ساله من از یک اکانت استفاده میکنم
لطف کنید سوالاتون رو در قسمت نظرات بنویسید تا برای همه قابل رویت باشه
موفق باشید
امین پارس بیت کوین

ملینا پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 14:02

سلام. ممنون از مطالب خوبتون. اخر این پست توضیحات short link نیست. مثل اینکه پستتون کامل نیومده. نوشتین به عکس زیر توجه کنید ولی عکسی نیست و توضیحاتی هم بعدش نیومده

درود به شما ملینا گرامی
ممنون بخاطر انتخاب پارس بیت کوین برای شروع کسب درامد
این وبسایت بخاطر این که درامد بالایی نداره جز وب سایت های منتخب ما نیستش وب سایت های منتخب رو در صفحه اول میتونید مشاهده کنید به زودی وب سایت های معتبر دیگری هم به وب اضافه خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد